09392707199 مشاوره رایگان سئو و طراحی سایت

۱۰ اشتباه بزرگ بالا بردن رتبه سایت در گوگل در سال ۲۰۱۸

آموزش سئو
حمیدرضا اسماعیلی زاده ۱۲ مهر ۱۳۹۷
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

چگونه رتبه سایت در گوگل را افزایش دهیم؟

چیست و چه کاربردی دارد؟

چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بالا بردن رتبه سایت در گوگل نیاز به اعمال استراتژی در ساختار وب سایت دارد و محتوا دارد. فاکتور های سئو مدام در حال تغییر است و استفاده کردن از آن بهترین تصمیم برای افزایش بازدید کننده سایت و گسترش کسب و کار می باشد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل شامل یک سری تکنیک هایی است که در موتورهای جستجوگر متفاوت می باشد و مدام تغییر میکند و موتور های جستجوگر روز یه روز تمام تلاششان را میکنند تا بهترین نتایج را برای کاربران خود نمایش دهند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل چندان آسان نیست زیرا پیش بینی قوانین گوگل نیز سخت است و در این راه مطئنا افراد دچار یکسری اشتباهات می شوند و ضریب خطا بسیار زیاد است. در ادامه به ۱۰ اشتباه بزرگی که افراد در سئو انجام می دهند می پردازیم.

۱۰ اشتباه بزرگ بالا بردن رنکینگ سایت :

۱- انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی سایت و کل محتوای وبسایت بر مبانی یک کلمه کلیدی انجام میگیرد. که هدف این می باشد آن صفحه در آن کلمه رتبه بالایی داشته باشد.

پس انتخاب کلمه کلیدی جزء مهمترین عوامل است. سوال اینجاست که آیا کلمه کلیدی را درست انتخاب میکنید؟

یکی از رایج ترین و بزرگترین اشتباهات در انتخاب کلمات کلیدی، عدم توجه به ترجیحات موتورهای جستجو و کاربران برای کلمات کلیدی با دقت طولانی است. 

در حالی که شما ممکن است محصولات و خدمات خود را به روش خاص تعریف کنید، مهم است که بدانید که چه کلماتی مربوط به مشتریان بالقوه می شود تا مطالب را برای اشاره به آنها استفاده کنید.

گاهی اوقات یک سری اصطلاحات برای شما قابل درک و فهم است و برای شما رایج می باشد ولی دلیلی ندارد برای کاربران نیز همینطور باشد.

سعی کنید به مواردی دقت کنید که خیلی عمومی باشند. در غیر این صورت، شما برای تمام کلمات کلیدی اشتباه بهینه سازی می کنید.

قبل از شروع بهینه سازی، بهتر است تحقیقات پیشین خود را دقیقا انجام دهید.

با استفاده از ابزارهایی نظیر Google AdWords KeywordPlanner ، Google Trends ، SEMrush و Moz Keyword Explorer می توانید به انگیزه های خود بر روی پالس جستجوی پیشرفته و کلمات کلیدی مناسب کمک کنید.

اگر شدیدا نیاز به آموزش کامل و حرفه ای در خصوص پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و پر مخاطب در سال ۲۰۱۸ را دارید میتوانید از همین مقاله استفاده کنید. بسیار مفید است.

۲- استفاده بیش از حد كلمات كليدی

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

شاید فکر کنید که اگر کلمه کلیدی خود را در هر جمله به کار ببرید و از آن استفاده کنید رتبه بهتری را کسب خواهید کرد! من نمی توانم بگویم که این استدلال درست یا غلط است اما با این که فقط دارید به سئو سایت خود آسیب می رسانید..

این که مدام از کلمه کلیدی خود استفاده کنی و آن را به صورت پیاپی تکرار کنی چندان مهم نیست و تاثیر منفی در برخواهد داشت.

گوگل به جای این که به تعداد وجود کلمه کلیدی شما دقت کند به درک معنایی مطلب شما دقت میکند.

طبق بررسی های انجام شده در رابطه با LSI، این سیستم موصوع محتوا را بدون نیاز پر کردن مطالب خود با تکرار کلمات کلیدی  را شناسایی می کند.

۳- ایجاد محتوا که مناسب کلمات کلیدی نباشد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در جستجوگرها بهینه سازی محتوا است که در واقع در مورد کلمات کلیدی شما نیست.

مشکل این است که شما میخواهید یک کلمه کلیدی خاص را رتبه بندی کنید، اما شما نمیتوانید متن را در موضوع مورد نظر خود تمرکز کنید. 

موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند به کاربران خود با محتوای مناسب تر برای شرایط جستجوی کاربران خدمت کنند. بنابراین، اگر محتوای شما به نیازهای کاربر پاسخ ندهد، رتبه بندی خوبی نخواهد داشت.

این اشتباه اغلب نتیجه تلاش برای متناسب کردن چند موضوع مختلف در یک قطعه محتوا است.

هدف اصلی شما باید کیفیت محتوا باشد که واقعا مطابق با سوالات و نیازهای مخاطبان مورد نظر شما باشد.

سپس موتورهای جستجو قادر به ردیابی محتوای شما به عنوان مطابقت با کلمه کلیدی شما برای بهینه سازی هستند.

۴- انتشار محتوای غیر اصلی

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

این اشتباه مربوط به کیفیت محتوای شما است. تکثیر و کپی مطالب قبلا رایج و موثر بود اما امروزه موتورهای جستجو این روش را مجازات می کنند.

محتوا کپی کردن و رونوشت برداری به عنوان یک عمل اسپم دیده می شود و بسیار دلسرد کننده است.

طبق گفته سایت moz.com محتوای نازک و وابسته که فقط و فقط تکثیر شده اند دیگر فایده ندارد.

تلاش کنید به جایی ایجاد محتوا کپی برابر اصل، محتوا ها را به صورت کامل تغییر دهید تا نتیجه بسیار بهتر و موثر تری دریافت کنید در غیر این صورت نتایج بالای گوگل را نخواهید دید.

۵- جست و جوی برچسب های عنوان و متا توصیف

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی محتوای شما زمانی پایان نخواهد یافت که شما یک کلمه کلیدی هدف را در مقالات خود اضافه کنید. تگ های عنوان و متا توصیف عناصر ضروری SEO است که نباید فراموش شود.

به گفته وب سایت neilpatel.com متای توضیحات و عنوان یک پتانسیل برای محتوای شماست.

این عوامل بهینه سازی شده هنگام جستجو در وب سایت شما توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود، بنابراین اگر به درستی انجام شود، می تواند عملکرد محتوای شما را بهبود بخشد.

یکی دیگر از جزئیات فنی که بازاریابان محتوا گاهی اوقات فراموش می کنند شامل برچسب های تصویر است.

برچسب های تصاویری که در محتویات خود قرار داده اید بسیار مهم هستند، زیرا آنها نشانه دیگری از نحوه قرار دادن مقالات هستند.

ربات های جستجو نمی توانند تصاویر را ببینند – اما می توانند برچسب های alt را بخوانند و این اطلاعات را به نحوی که صفحات شما را فهرست می کنند، بخوانند.

۶- از دست دادن لینک های با کیفیت

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

طبق بررسی های سایت backlinko.com، امروزه بازاریابان محتوا باید درک کنند که کیفیت لینک های خارجی موجود در محتوا مهمتر از مقدار آنها است.

به همین دلیل بهتر است اطمینان حاصل کنید که شما به وبسایتهای دارای رتبه بندی جامع لینک کنید – نه فقط هر سایت. همچنین برای پیوند دادن به سایتهایی که به شما ارتباط دارند، مفید است، زیرا این امر در آینده سبب بازگشت ترافیک شما می شود.

۷- گمراه شدن با لینک های داخلی شما

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

در قراردادن پیوندهای داخلی نیز اشتباهات بزرگی رخ میدهد که باید مراقب باشد.

این که فکر کنید در هر محتوا یکسری لینک داخلی قرار دهید برای سئو مفید است اشتباه میکنید. وجود آن ها برای هدایت کاربران موثر است که این برای گوگل حائز اهمیت است.

همانطور که برای استفاده بیش از حد کلمات کلیدی گفتیم برای لینک های داخلی هم صدق میکند که کاری نکنیم تا لینک های داخلی بی ربط و بیش از حد استفاده کنیم. سعی کنید در هر محتوا لینک های داخلی مربوط به آن محتوا را  قرار دهید.

۸- تجربه کاربری مناسب و کاربرپسند بودن وبسایت

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی تنها در مورد محتوا و کلمات کلیدی نیست. این نیز در مورد کیفیت وب سایت شما صدق میکند، به ویژه عملکرد آن در دستگاه های تلفن همراه است که امروز بهترین انتخاب کاربران است.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو می توانند هنگامی که وب سایت شما به صورت دستی تلفن همراه نیست را تشخیص دهد.

اگر شما یک تجربه تلفن همراه سریع را برای مخاطبان خود در نظر نگیرید، امتیاز خود را در موتورهای جستجو ممکن می سازد. همانطور که سرعت نیز افزایش می یابد، همانطور که موتورهای جستجو نیز بر آن تأکید دارند.

شما نباید تعجب کنید اگر یک وب سایت آهسته و کند است رتبه پایین تر داشته باشد. شما می توانید ابزارهای آنلاین مانند Pingdom و GT Metrix را برای تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به سرعت و نحوه رفع آن ها استفاده کنید.

۹- عدم استفاده از شبکه های اجتماعی

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی یک بعد اجتماعی نیز دارد. هنگامی که محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، یکی از اهداف اصلی شما این است که توجه کاربران را به نفوذ قابل توجهی در اینترنت داشته باشید.

این به این معنی است که محتوای آنها توسط مخاطبان هدف و موتورهای جستجو متوجه می شود.

به همین دلیل مهم است که روابط را با چنین «کاربران قدرت» ایجاد کنید و از اعتبار آنها برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

روش دیگر این  است که پست های وبلاگ یا وبسایت را در شبکه های اجتماعی مثل Digg، Reddit یا Quora بدون داشتن فالوور ارسال کنید.

انجام متوالی این کار سبب میشود که رتبه بندی گسترده تری در مورد آن محتوا داشته باشید و این یک استراتژی است.

۱۰- فراموش کردن تجزیه و تحلیل سایت

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

برای این که سئو و بهینه سازی بهتر با عملکرد بالاتری داشته باشید باید توانایی آنالیز سایت و پیگیری پیشرفت آن را داشته باشید. بسیاری از بازاریابان اعداد را نادیده می گیرند، اما این یک اشتباه جدی است. راه اندازی و به طور منظم تجزیه و تحلیل شما برای نتایج بهینه سازی شما ضروری است.

Google Analytics و Google Webmaster Tools فقط دو ابزار اصلی هستند که می توانید برای اندازه گیری و مرور کلی عملکرد وب سایت خود استفاده کنید. با کمک آنها، می توانید ببینید که چگونه بهینه سازی شده برای انواع مختلف محتوا و با استفاده از استراتژی های مختلفی که شما تلاش می کنید، کار می کنند.

منبع: searchenginejournal.com , singlegrain.com , lifewire.com , partclick.ir

Summary
10 اشتباه بزرگ بالابردن رتبه سایت در گوگل در سال 2018 | نوین سئو
Article Name
10 اشتباه بزرگ بالابردن رتبه سایت در گوگل در سال 2018 | نوین سئو
Description
چطور رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرم؟ برای رسیدن به این جواب می توانید مقاله 10 اشتباه بزرگ بالا بردن رتبه سایت در گوگل را مطالعه کنید.
Author
Publisher Name
hamid
Publisher Logo
تاریخ انتشار : مهر ۱۲, ۱۳۹۷
تعداد بازدید : 146 views
1ستاره2ستاره3ستاره4ستاره5ستاره (10 rating, 2 votes)
Loading...

مقالات مشابه
  • برنامه نویسی چیست
    برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

    برنامه نویسی چیست برنامه نویسی چیست و به چه دردی میخورد. برنامه نویسی چیست برنامه نویسی چیست و چه کاربردی خواهد داشت. برنامه نویسی چیست برنامه نویسی چیست ؟ برنامه نویسی راهی است برای دادن دستورالعمل های کامپیوتری درباره آنچه که باید انجام شود. این دستورالعمل ها به عنوان کد شناخته می شوند و برنامه نویسان کامپیوتر برای […]

  • تکنیک های سئو – آموزش تکنیک های seo در سال ۲۰۱۹

    تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت تکنیک های سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ تکنیک های سئو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ سئو چیست ( آموزش سئو ) سئو (Search Engine Optimization) به این معناست که وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید تا افرادی که به دنبال […]

  • درگاه پرداخت واسط بانکی
    ۵ درگاه پرداخت واسط درجه یک و مطمئن در سال ۱۳۹۷

    درگاه پرداخت واسط درگاه پرداخت واسط چیست و چه کاربردی دارد؟ درگاه پرداخت واسط چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ درگاه پرداخت واسط چیست؟ به وب سایت هایی که از شرکت های PSP مجوز دریافت می کنند و درگاه آنلاین دریافت می کنند برای رشد آسان تر کسب و کار های ما درگاه پرداخت واسط می گویند. […]

  • صفحه اول گوگل
    صفحه اول گوگل : ۱۵ تکنیک شگفت انگیز قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

    صفحه اول گوگل : ۱۵ تکنیک شگفت انگیز قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یست و چگونه کار می کند؟ ه چه دردی می خورد و چه ویژگی هایی دارد؟ صفحه اول گوگل جایگاهی است که مدیران وب سایت در تلاش هستند تا در آن جا قرار بگیرند، زیرا باعث بیشتر دیده شدن خدمات و محصولاتشان […]

  • بلاک چین چیست
    بلاک چین چیست – تکنولوژی بلاک چین به زبان ساده

    بلاک چین چیست چه کاربردی دارد؟ چه ویزگی هایی خواهد داشت؟ تکنولوژی بلاک چین به زبان ساده با استفاده از بلاک چین، بسیاری از افراد می توانند وارد یک پایگاه اطلاعات شوند و یک جامعه از کاربران را کنترل کنند، با این هدف که اطلاعات چگونه ثبت شده و چگونه اصلاح و بروز میشوند. فناوری […]

  • افزایش سرعت سایت
    افزایش سرعت سایت – سرعت سایت خود را ۱۵ برابر کنید

    افزایش سرعت بالا آمدن سایت آموزش افزایش سرعت سایت وردپرس افزایش سرعت سایت چیست و چه کاربردی دارد؟ افزایش سرعت سایت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟  در سال ۲۰۰۶ وب سایت آمازون فقط ۱۰۰ میلی ثانیه سرعت وب سایت خود را افزایش داد و سبب شد تا فروش وب سایت به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند! […]

  • وب سایت چیست
    وب سایت چیست – کسب درآمد باورنکردنی از وب سایت

    وبسایت چیست؟ رابطه دامنه و هاست با وب سایت چیست؟ سایت استاتیک چیست؟ سایت داینامیک چیست؟ مزایای سایت های داینامیک تفاوت سایت های استاتیک و داینامیک چیست؟ CMS یا سیستم مدیریت محتوا چیست؟ مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا ویژگی های یک CMS مناسب معرفی برخی از بهترین سیستم مدیریت محتوا وب سایت چیست وب […]

  • شبکه های اجتماعی
    ۱۰ مورد از جدیدترین و محبوبترین شبکه های اجتماعی ۲۰۱۸

    شبکه های اجتماعی یا همان social networks، به پلتفرم های آنلاینی گفته می شود که در آن مردم با دیگر افراد به اشتراک موضوعاتی در زمینه های مختلف می پردازند. 

  • با 10 میلیون چه کنم؟ راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان
    راه اندازی کسب و کار با ۱۰ میلیون تومان – با ۱۰ میلیون چه کنم؟

    امروزه وب سایت ها میلیاردی درآمد دارند و به راحتی از این فرصت به بهترین شکل استفاده میکنند اما شما هنوز نمیدونید سرمایه خودتون رو کجا استفاده کنید و از چه شغلی میتونید پول بدست بیاورید!

  • انواع الگوریتم های بهینه سازی گوگل (بروز رسانی ۲۰۱۸)

    انواع الگوریتم های بهینه سازی انواع الگوریتم های بهینه سازی چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع الگوریتم های بهینه سازی چیست و چه ویزگی دارد؟ انواع الگوریتم های بهینه سازی ، سئو و بهینه سازی سایت یک فرایند طولانی مدت است و هدف از این کار افزایش رتبه سایت در نتایح گوگل می باشد. تعدادی […]

دیدگاه ها