09392707199 مشاوره رایگان سئو و طراحی سایت

سئو داخلی سایت : on page seo در سال ۲۰۱۸ چیست

آموزش سئو
حمیدرضا اسماعیلی زاده ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
سئو داخلی سایت
  1. سئو داخلی سایت چیست؟
  2. تکنیک های سئو داخلی سایت
  3. افزایش سرعت سایت
  4. عدم استفاده از محتوای تکراری
  5. ساختار تار عنکبوتی سایت و عدم وجود بن بست ها
  6. عنوان صفحه
  7. توضیحات
  8. لینک صفحه
  9. چگالی کلمات کلیدی
  10. سئو و بهینه سازی تصاویر

on page seo

سئو داخلی سایت چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو داخلی سایت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سئو داخلی چیست؟ به فرایند و تکنیک هایی گفته می شود که یک متخصص بهینه سازی سایت بر روی صفحات سایت شما مانند محتوای مقالات و محصولات انجام می دهد.

به طور کلی فرایند سئو به دو روش : سئو داخلی و خارجی انجام میگیرد. هر دو این روشها از اهمیت و پیچیدگی بالایی برخوردار هستند .

انجام درست و صحیح این تکنیک ها در درون صفحه باید قبل از سئو خارجی سایت (off page SEO) انجام گیرد که اهمیت بسیار بالایی دارد. تکنیک های درون صفحه شامل هرگونه تغییری که در محتوای وبسایت مانند متن ها، تصاویر، لینک ه و… می باشد که در ادامه به این تکنیک ها می پردازیم.

آموزش سئو داخلی سایت در سال ۲۰۱۸

سئو داخلی سایت

تکنیک های بهینه سازی سئو داخلی سایت

۱-افزایش سرعت سایت

زمانی که کاربران موضوعات مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ می‎کنند، بهترین سایت ها‏ در صفحه اول نتایج جستجو در مقابل آنها قرار می‎گیرد. حال کاربران با توجه به عناوین سایتها، آنها را باز می‎کنند.

انتظار آنها از سایت ها‏، سرعت بالای لود شدن است. در صورتی که صفحات باز شده دیر بارگذاری شوند، کاربران فوران سایت را ترک می‎کنند. از این رو سرعت سایت اهمیت زیادی در افزایش تعداد بازدیدکنندگان دارد.

براساس بررسی ها‏یی که در این زمینه انجام شده است، حداکثر طول مدت لود شدن صفحات نباید بیشتر از ۴ ثانیه باشد. بنابراین برای جذب بازدیدکننده های بیشتر، زمان زیادی در اختیار سایت ها‏ وجود ندارد. در این زمینه راهکارهایی جهت افزایش سرعت لود شدن صفحات سایت وجود دارد.

در صورتی که صفحات سایت با سرعت پایینی لود شوند، نارضایتی کاربران را به دنبال دارند. زمانی که گوگل با خروج سریع کاربران از سایت مواجه می‎شود، رنکینگ سایت را کاهش می‎دهد. زیرا متوجه نارضایتی کاربران می‎شود. بنابراین به صراحت می‎توان گفت، سرعت سایت تاثیر مستقیمی بر افزایش رتبه سایت دارد.

سئو داخلی سایت

سرعت سایت می‎تواند بر ایندکس شدن صفحات توسط روبات ها‏ تاثیرات مطلوبی بر جای گذارد. به اینصورت که گوگل زمان مشخصی را برای ایندکس هر سایتی، در نظر می‎گیرد.

در اینجا افزایش سرعت سایت به معنای افزایش سرعت بررسی و ایندکس شدن هر صفحه و در نتیجه بررسی صفحات بیشتر می‎باشد.

زمانی که گوگل نتواند به تمامی صفحات داخلی یک سایت دسترسی پیدا کند، باید مدت زمان بیشتری را جهت جستجو صرف نماید و از آنجا که هدف آن، اجرای درخواست کاربران در کمترین زمان ممکن است، لذا دست از جستجوی سایت می‎کشد و به سراغ سایت دیگری می‎رود.

به تبع این امر، سایت در نتایج جستجو نشان داده نمی شود.

حتما برایتان پیش آمده زمانی که به دنبال جستجو یک موضوع در گوگل هستید، در صفحه نتایج جستجو چندین صفحه از یک سایت برای شما نمایش داده می‎شود. علت این امر سرعت بالای سایت مزبور است.

چرا که گوگل توانسته است در مدت زمان کوتاهی تمامی صفحات آن را بررسی و در نتیجه چندین صفحه را نمایش دهد. این امر به ارتقای رتبه سایت و در نتیجه بهینه سازی آن کمک می‎کند.

در زیر چند نمونه از وسایت هایی را معرفی میکنیم که به صورت رایگان می توانید سرعت سایت خود را آنالیز کنید:

۲-عدم استفاده از محتوای تکراری

محتوای تکراری یا duplicate content می تواند تعاریف مختلفی را شامل شود ولی به زبان ساده می توان گفت که هر نوشته یا مطلب موجود در سایت شما که دقیقا همانند مطالب موجود در سایت های دیگر و یا حتی در سایر صفحات سایت شما باشد می گویند، که از منظر موتور جستجوی گوگل محتوای تکراری یا کپی شناخته می شود.

سئو داخلی سایت

یکی از مشکل های مجتوای تکراری این است که موتورهای جستجو نمی توانند تشخیص دهند که چه نسخه ای را باید از نتایج جستجو حذف کنند یا برای کابران نشان دهند.

مورد دیگر این است که موتورهای جستجو نمی توانند تشخیص دهند که کدام یک از معیار های مرتبط با لینک همانند اتوریتی،انکر تکست و… را به یک صفحه اختصاص دهند یا آن را بین نسخه های متعدد محتوا تقسیم نمایند.

ولی به طور کلی خزنده های گوگل وقتی با محتوای تکراری و یکسان در چندین سایت رو به رو می شوند ،آدرس معتبرترین سایت و آن مطلبی که در تاریخ قدیمی تری انتشار یافته است را نشان می دهند و بقیه لینک های موجود را از دید کاربران جستجو کننده پنهان می کند.

۳-ساختار تار عنکبوتی سایت و عدم وجود بن بست ها

ساختار یک وبسایت ایده عال به اصطلاح ساختار تارعنکبوتی گویند، به گونه ای که صفحات داخل سایت همه و همه از طریق لینک ها به صفحات دیگر و در نتیجه به صفحه اصلی پیوند داده شوند.

سئو داخلی سایت

خزنده های گوگل از بن بست درون سایت ها متنفر هستند و زمانی که در حال خزیدن درون وبسایت شما هستند و از صفحه ای به صفحه های دیگر در حال بررسی سایت شما هستند می روند به ارور یا اصطلاحا بن بست برخورد کنند از سایت شما خارج می شوند!

اگر آدرس یک صفحه ای در گوگل ایندکس شده باشد ولی آن صفحه به هر دلیلی در دسترس نباشد و پاک شده باشد که در این صورت ERROR 404 بوجود می آید باعث نارضایتی خزنده های گوگل شده و دیگر قادر به خزیدن درون aصفحات سایت شما نخواهد بود که این یک نمره منفی برای سئو درون صفحه ای خواهد شد.

۴-عنوان صفحه

می توان به جرعت گفت یکی از فاکتورهای مهم سئو درون صفحه سایت عناوین صفحات می باشد. ساختار عناوین محتوا به صورت تگ های H1 , H2 , H3 , H4 , H5 , H6 است.

سئو داخلی سایت

تگ H1 مهمترین و با ارزشترین تگ میان تگهای عنوان است که حتما درون صفحه یک بار باید استفاده شود و اگر در استفاده از تگ H1 زیاده روی شود باعث پنالتی شدن از طرف گوگل خواهید شد.

خزنده های گوگل بسیار به تگ H1 اهمیت می دهد و هر مقاله ای نوشته می شود با این تگ عنوان بندی شده و باید یک عنوان ساده و طبیعی به صورتی که کلمه کلیدی در آن قرار دارد نوشته شود.

طی بررسی هایی که صورت گرفته عنوان وبسایت یا همان تگ H1 از ۶۷ حرف تشکیل شده باشد و دارای کلمه کلیدی باشد. سعی کنید کلمه کلیدی را در ابتدای عنوان قرار دهید و عنوان خود را بسیار طولانی نکنید.

عناوینی استفاده کنید که جذاب و کاربر پسند باشد. طی بررسی های انجام شده عنواین سوالی و عناوینی که داری اعداد و ارقام هستند کاربران را بیشتر به سمت خود می کشاند و باعث کلیک بیشتر از سوی کاربران می شود.

۵-توضیحات

توضیحات یک صفحه بعد از عنوان بسیار مهم است و بسیاری از افراد هستند که به این مورد بی توجه هستند. توضیحات برای یک صفحه باید با یک تگ بوجود آورد که به آن تگ توضیحات یا (Meta Description) گفته میشود.

تگ توضیحات را در قسمت تگ های متا نوشه میشود و توضیحات هر صفحه متعلق به همان صفحه است. با بررسی هایی که صورت گرفته توضیحات باید حدود ۱۵۰ کلمه تشکیل شده باشد.

همان طور که برای عنوان گفته شده برای توضیحات هم صدف می کند که کلمات کلیدی در توضیحات هر صفحه نوشته شود، قابل ذکر است که توضیحات نباید به صورت کلمه ای و موردی نوشته شود و باید یک توضیح بسیار طبیعی از آن صفحه باشد.

۶-لینک صفحه

هر صفحه سایت که در فضای اینترنت موجود است دارای یک آدرس می باشد. که به آدرس هر صفحه لینک ، پیوند و URL گفته میشود و می توان گفت در سئو یک صفحه اهمیت خود را دارد.

در مورد لینک های هر صفحه بررسی هایی صورت گرفته که موارد قابل توجهی وجود دارد. بهتر است URL هر صفحه را به کوتاه ترین شکل ممکن ایجاد کنیم، گوگل این نوع آدرس ها را دوست دارد.

بسیاری در این قسمت مشکل دارند که بهتر است آدرس صفحه فارسی باشد یا عددی و یا انگلیسی؟! پاسخ به این سوال چندان سخت نیست، زمانی که شما آدرس ها را به فارسی ایجاد میکنید در موتورهای جستجو این آدرس ها از حالت خود خارج شده و بسیار طولانی و نامنظم میشوند.

از طرفی یکی از مواردی که وجود دارد این است که حتما کلمه کلیدی هر صفحه را درون آدرس آن صفحه قرار دهیم و اینجا به این نتجیه میرسیم که از URL های عددی هم نباید استفاده کرد.

پس بهترین نوع آدرس دهی صفحات زبان انگلیسی است که منظم و تمیز می باشد و هم میتوانید کلمه کلیدی را درون آن قرار دهید. در این صورت باید معادل انگلیسی کلمه کلیدی خود را در URL وارد کنید.

۷-چگالی کلمات کلیدی

در سئو داخلی، استفاده از کلمات کلیدی در متن خیلی مهم است. اگر کلمات کلیدی با استراتژی مناسب و به درستی به کار بروند، گوگل به راحتی می تواند متوجه موضوع اصلی سایت شما گردد و آن را در نتایج موتورهای جستجو نشان دهد.

براساس آماربدست آمده از گوگل، تعداد متوسط استفاده از کلمات کلیدی در متن ۲ تا ۵ درصد کل متن می باشد. همچنین بهتر است که در اول جملات و پاراگراف ها استفاده شود و روی آنها یک لینک داخلی به دیگر صفحات برقرار گردد.

قبلا برای اینکه سایتی در صفحه اول گوگل نشان داده شود، کافی بود کلمات کلیدی را در متن زیاد به کار بریم. اما در الگوریتم های جدید گوگل در چند سال گذشته معرفی شدند، استفاده زیاد از کلمات کلیدی سایت را جریمه می کند و در موتورهای جستجو نشان نمی دهد.

۸-سئو و بهینه سازی تصاویر

تصاویر از نظر کاربران و گوگل میتواند بر جذابیت و کامل بودن یک صفحه اضافه کند و همین مورد باعت سئو هرچه بهتر سایت شما می شود، من توصی میکنم هم اکنون تصاویر جذاب تر و بیشتری را درون سایتتان قرار دهید اما قبل از این کار به ادامه این مطلب توجه کنید.

سئو داخلی سایت

اما واقعا برای بهینه سازی تصاویر راهی وجود دارد؟! بله، برای اینکه عکسی در سئو بهینه شود و در جستجوهای عکس گوگل نشان داده شود، باید از ویژگی ALT و Title در عکس استفاده شود.

ویژگی Alt زمانی که عکس به هر دلیلی بارگذاری نشود، متن داخلی آن به جای عکس نشان داده می شود و در ویژگی Title وقتی که ماوس روی عکس قرار میگیرد، یک متن به جای آن نشان داده می شود.

نکته مهم در سئو داخلی عکس این است که باید از کلمات کلیدی داخل این دو ویژگی به کار ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشان داده شود. جستجوی عکس گوگل براساس ویژگی Alt انجام می شود.

نکته ای دیگر که در سئو تصاویر بسیار مهم است حجم عکس ها است که اگر تصاویر سنگین استفاده شوند نتیجه آن کند شدن لود سایت و نتیجه آن نیز سئو بد سایت شما خواهد شد. در زیر برخی از بهترین سایت هایی که حجم تصاویر را کاهش می دهند معرفی میکنیم:

۱٫ استفاده از URL های SEO دوستانهگوگل اعلام کرده است که ۳-۵ کلمات اول در یک URL بیشتر وزن می شود. و عوامل رتبه بندی مابر این باورند که URL های کوتاه ممکن است در نتایج جستجو لبه داشته باشند.

بنابراین توصیه می کنم URL های شما کوتاه و شیرین باشد.

و همیشه کلمات کلیدی مورد نظر خود را در URL خود قرار دهید.

به عبارت دیگر:

اجتناب از URL های زشت: backlinko.com/p=123
یا URL های طولانی: backlinko.com/8/6/16/cat=SEO/on-page-seo-is-so-amazing-omg-its-the-best

۲٫ شروع عنوان با کلید واژه

برچسب عنوان شما مهمترین عامل جستجو در صفحه است.

به طور کلی، کلید واژه نزدیکتر به آغاز برچسب عنوان است، وزن آن با موتورهای جستجو بیشتر است. در اینجا یک مثال از لیست بزرگ من از ابزارهای جستجوگر وجود دارد .

شما همیشه نباید برچسب عنوان خود را با کلید واژه مورد نظر خود شروع کنید. اما اگر یک کلیدواژه ای وجود داشته باشد که برای شما پیش می آید، سعی کنید آن را به سمت عنوان عنوان خود قرار دهید.

۳٫ اضافه کردن اصلاح کنندگان به عنوان شما

استفاده از اصلاح کننده هایی مانند “۲۰۱۸”، “بهترین”، “راهنمای”، “چک لیست” و “بررسی” می تواند به شما برای رتبه بندی طولانی مدت کلمات کلیدی مورد نظر شما کمک کند.

۴٫ عنوان پست وبلاگ خود را در یک برچسب H1 قرار دهید

برچسب H1 برچسب “headline” شما است. اکثر CMS ها (مانند WordPress ) به طور خودکار برچسب H1 را به عنوان پست پست وبلاگ شما اضافه می کنند. در صورتی که این مورد باشد، همه شما تنظیم شده است.

اما برخی از تم ها این تنظیم را نادیده می گیرند. کد سایت خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که عنوان شما H1 عشق است.

من تصور می کردم که وردپرس عنوان پست های من را با برچسب های H1 قلاب کرده بود … تا زمانی که من در واقع کد سایت من را نگاه داشتم.

سپس متوجه شدم که تم های وردپرس برای افزایش اندازه متن گاهی از تگ های H1 استفاده می کنند. به عنوان مثال، منطقه انتخاب ایمیل من در تگ H1 پیچیده شده است:

ارزش چک کردن کد سایت شما برای اطمینان از اینکه فقط یک تگ H1 در هر صفحه دارید. و برچسب H1 باید کلید واژه مورد نظر شما باشد.

۵٫ خیره شدن با چند رسانه ای

متن فقط می تواند محتوای شما را تا کنون دریافت کند جذب تصاویر، فیلم ها و نمودارها می تواند میزان جست وجو را کاهش دهد و زمان بر روی سایت را افزایش دهد.

شما احتمالا متوجه شده اید که در تصاویر Backlinko از تصاویر، نمودارها و عکسهای زیادی استفاده می کنم .

این به این دلیل است که من به شدت بر این باور هستم که محتوای من بهتر است.

اما مزایای جستجوگر خوبی برای بوت شدن دارد: چندرسانه ای به شما کمک می کند که سیگنال های تعامل با کاربر را تقویت کنید که گوگل توجه بیشتری به آن شده است.

و این ارزش ارزش درک شده محتوای شما را افزایش می دهد که این بدین معناست که افراد بیشتر به آن پیوند دارند.

۶٫ قرار دادن زیر عنوان در برچسب های H2

حداقل یکبار زیر عنوان کلیدواژه خود را وارد کنید … و آن را در یک تگ H2 قرار دهید.

این قطعا باعث نمی شود و یا شکستن تلاش های خود در صفحه جستجو در SEO. اما تستهای من نشان داده اند که قرار دادن کلمات کلیدی هدف شما در یک تگ H2 می تواند یک چاله را ایجاد کند.

در اینجا یک مثال از این استراتژی در عمل (keyword keyword = “استراتژی SEO”):

۷٫ کلمه کلیدی در ۱۰۰ کلمه اول

کلید واژه شما باید در اولین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کلمه مقاله شما ظاهر شود.

این چیزی است که شما احتمالا به طور طبیعی انجام می دهید.

اما بسیاری از مردم شروع به پست خود را با یک مقدمه طولانی و پر زرق و برق … و استفاده از کلمه کلیدی خود را برای اولین بار چند تا بعد.

در عوض، کلمه کلیدی خود را در جای ۱۰۰ کلمه اول قرار دهید یا خیر. این به Google کمک می کند درک آنچه در مورد صفحه شما است.

۸٫ استفاده از طراحی پاسخگو

گوگل در سال ۲۰۱۵ مجازات سایت های غیرقانونی تلفن همراه را جریمه کرد و احتمالا در آينده نيز احتمال بروز آن بيشتر خواهد شد. اگر می خواهید سایت خود را به صورت دوستانه طراحی کنید، من طراحی Responsive را توصیه می کنم.

من شگفت زده می اگر سایت شما است و در عین حال همراه پسند. اما اگر اینطور نیست، شاید انگیزه بیشتر ترافیک موتور جستجو شما را به جهش پرتاب کند.

و اگر می خواهید سایت خود را به صورت دستی برای موبایل بسازید، من به شدت طراحی پاسخگو را توصیه می کنم. به نظر من، این ایده آل برای تجربه کاربر است. به علاوه گوگل آن را ترجیح می دهد .

۹٫ از لینک های خروجی استفاده کنید

این استراتژی جستجوگر ساده و کلاه سفید برای کسب ترافیک بیشتر است.

لینک های خروجی به صفحات مرتبط به Google کمک می کند تا موضوع صفحه خود را کشف کنید. همچنین گوگل نشان می دهد که صفحه شما یک مرکز اطلاعات کیفی است.

عدم پیوند ممکن است اشتباه شماره ۱ در صفحه جستجوگر باشد که مردم را می بینم. من سعی می کنم از ۱۰۰۰ کلمه برای لینک های خروجی ۲-۴x استفاده کنم. این قوانین خوبی برای اکثر سایت هاست.

به خاطر داشته باشید که سایتهایی که شما پیوند میدهید تا به شما نشان دهند. بنابراین مطمئن شوید که هر زمان که ممکن است لینک به سایت های اقتدار.

۱۰٫ استفاده از لینک های داخلی

پیوند داخلی پول خیلی زیاد است. ۲-۳ پست در هر پست استفاده کنید

اگر میخواهید یک مثال خوب از نحوه پیوند داخلی سایت خود داشته باشید، از Wikipedia دیدن کنید.

آنها پیوندهای داخلی کلیدی به هر ورودی اضافه می کنند:

بدیهی است که آنها می توانند با ۵۰ پیوند داخلی در هر صفحه برسند؛ زیرا آنها ویکی پدیا هستند. من یک رویکرد ساده تر (و امن تر) را پیشنهاد می کنم: هر زمان که یک مقاله جدید را منتشر می کنید، به ۲ تا ۵ پست قدیمی تر لینک کنید.

۱۱٫ افزایش سرعت سایت

گوگل در رکوردی اعلام کرده است که سرعت بارگذاری صفحه یک سیگنال رتبه بندی در جستجوگرهای SEO است (و اخیرا آنها را مهمتر از PageSpeed ​​کرده است ). شما می توانید سرعت سایت خود را با استفاده از CDN ، فشرده سازی تصاویر و تغییر به میزبانی سریعتر افزایش دهید.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای بارگیری بیش از ۴ ثانیه طول نمی کشد: MunchWebدریافت که ۷۵ درصد از کاربران مجددا به یک سایت بازدید نمی کنند که بارگیری بیش از ۴ ثانیه طول بکشد.

شما با استفاده از GTMetrix.com عالی می توانید سرعت بارگذاری سایت خود را بررسی کنید :

پلاگین های CDN و cache بسیار خوب هستند، اما سرمایه گذاری در میزبانی حقوقی، # ۱ چیزی است که می توانید انجام دهید تا سایت خود را سریعتر کنید.

میزبان $ ۵ / month برای پولی که پرداخت می کنید مناسب است. اما آنها شما را با سرعت جدی قلاب نمی کنند.

به طور معناداری بار بار از ۶ ثانیه به کمتر از ۲ ثانیه کاهش یافته است با تغییر از یک میزبان میزبانی میزبان ۵ $ به یک میزبان درجه بالا (من استفاده از سنتز میزبانی اینجا در Backlinko).

از یک نقطه نظر تبدیل و SEO، ROI میزبانی حق بیمه نمیتواند ضرب و شتم باشد.

۱۲٫ پاشیدن LSI کلمات کلیدی

کلمات کلیدی LSI مترادفهایی هستند که Google برای تعیین ربط صفحه (و احتمالا کیفیت) تعیین می کند. آنها را به هر پست ببرید.

من در مورد کلمات کلیدی LSI نمی خواهم زیرا من معمولا محتوای بسیار طولانی را بنویس.

(محتوای طولانی احتمالهایی را که به طور طبیعی از کلمات کلیدی LSI استفاده می کند، افزایش می دهد).

اما اگر می خواهید اطمینان ۱۰۰٪ مطمئن شوید که از کلمات کلیدی LSI استفاده می کنید، کلید واژه خود را در Google جستجو کنید و به قسمت «جستجو مرتبط با …» در پایین صفحه بروید:

یکی یا دو نفر از این را به پست خود ببرید.

۱۳٫ بهینه سازی تصویر

اطمینان حاصل کنید که حداقل یک نام فایل تصویر شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما (به عنوان مثال، on_page_SEO.png) باشد و کلید واژه مورد نظر شما بخشی از تصویر Alt Text است.

یکی دیگر از دلایل برای بهینه سازی تصاویر خود را برای جستجوگرها: آن را به موتورهای جستجو می گوید یکی دیگر از سرچشمه آنچه که صفحه شما در مورد … که می تواند به آن را در جستجوی آلی رتبه.

هنگامی که Google تصاویر را با متن اصلی “ویدجت های آبی” و “ویدجت های سبز” می بیند، به آنها می گوید: “این صفحه درباره ویدجت است”.

۱۴٫ از دکمه های اشتراک اجتماعی استفاده کنید

سیگنال های اجتماعی ممکن است نقش مستقیمی در رتبه بندی سایت شما نداشته باشند. اما سهام اجتماعی باعث افزایش چشمگیری در محتوای شما می شود.

و بیشتر چشم ها شما دریافت می کنید، بیشتر احتمال دارد کسی به شما پیوند دهد. بنابراین در مورد قرار دادن دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی در سایت خود دقت نکنید.

در حقیقت، مطالعهی BrightEdge نشان داد که دکمههای به اشتراکگذاری برجسته اجتماعی میتوانند ۷۰۰٪ اشتراک اجتماعی را افزایش دهند.

سیگنال های اجتماعی بخش مهمی از الگوریتم Google نیستند. اما اشتراک های اجتماعی در سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و Google+ ممکن است به افزایش رتبه های غیر مستقیم شما کمک کند.

۱۵٫ محتوای بلند مدت

سئوال SEO به نام “length strength” توسط تحقیقات صنعت ما پشتیبانی شد و نشان داد که محتوای دیگر در صفحه اول گوگل به میزان قابل توجهی بالاتر است.

هدف برای حداقل ۱۹۰۰ کلمه برای هر قطعه ای از محتوایی که شما منتشر می کنید.

به عنوان یک قاعده، من مطمئن هستم که تمام مقالات من ۱۰۰۰+ کلمات از محتوای گوشتی، مفید است. و برخی از راهنماهای نهایی من در بیش از ۵۰۰۰ کلمه در ساعت است.

محتوای طولانی تر به شما کمک می کند تا بهتر برای کلمات کلیدی مورد نظرتان رتبه بندی کنید و ترافیک طولانی تر را به ارمغان بیاورد … یک پیروزی!

۱۶٫ زمان توقف را افزایش دهید

اگر کسی بلافاصله بعد از فرود بر روی صفحه دکمه بازگشت خود را به صورت سیاه و سفید به Google می گوید، این صفحه با کیفیت کم است.

به همین دلیل است که گوگل از “زمان خاموش شدن” برای به دست آوردن کیفیت محتوای خود استفاده می کند. به طور متوسط ​​محتوای زمان خود را با نوشتن محتوای طولانی و جذاب که مردم را به خواندن نگه می دارد، افزایش دهید.

آیا می خواهید زمان خستگی خود را بهبود ببخشید (FAST)؟ از تاکتیک هایراهنمای راهنمای copywriting من (به خصوص تیپ سطل) استفاده کنید:

در اینجا چند عنصر مهم دیگر در جستجوگرهای صفحه وجود دارد که من در اتاق اطلاعاتی در آن قرار نداشتم:

محتوای کیفیت: من می دانم که شما بیمار و خسته از شنیدن درباره “محتوای با کیفیت” هستید.

با وجودی که موتورهای جستجو هیچ راهی مستقیم برای تعیین کیفیت ندارند، آنها روشهایغیرمستقیم زیادی دارند مانند:

  • تکرار بازدیدکنندگان
  • نشانکهای Chrome
  • زمان در سایت
  • زمان خاموش
  • جستجوی گوگل برای نام تجاری شما

به عبارت دیگر، محتوای عالی قطعا به شما صدمه نخواهد خورد. بنابراین هیچ دلیلی برای انتشار مطالب بسیار جذاب در هر زمان وجود ندارد.

تشویق نظرات وبلاگ: من مدت ها مشکوک بودم که سایت هایی با تعداد زیادی از نظرات وبلاگ های با کیفیت بالا، نتایج کمی را در گوگل پیدا می کنند.

به همین دلیل من تعجب نکردم که گوگل گفت که داشتن جامعه پر رونق در سایت شما می تواند به رتبه بندی های زیادی کمک کند :

به همین دلیل هوشمندانه است که مردم را تشویق کند تا در پستهای وبلاگ شما نظر دهند.

حداکثر رساندن CTR ارگانیک: در ذهن من هیچ تردیدی وجود ندارد که Google از یک کلیک به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده کند.

و حتی اگر آنها نباشند، شما همچنان می خواهید فهرست گوگل خود را برای CTR بهینه سازی کنید.

(کلیک بیشتر = ترافیک بیشتر)

این ویدیو به شما دقیقا چگونگی انجام این کار را نشان می دهد:

قصد کاربر: این بزرگ است.

Google RankBrain متوجه می شود چگونه جستجوگران با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند.

(به عنوان مثال، RankBrain به CTR و زمان دلخواه توجه … توجه دو عامل من در مورد در این راهنمای).

هدف نهایی RankBrain این است که تعیین کنید آیا کاربران با محتوای شما راضی هستند یا خیر.

به عبارت دیگر، محتوای شما با قصد کاربر منطبق است ؟ اگر نه، آن را بسیار دشوار به رتبه (حتی اگر صفحه خود را بهینه سازی کلمه کلیدی).

اما اگر یک صفحه ایجاد کنید که کاربر را خوشحال کند، Google قصد دارد شما را به سمت بالا از SERPs بفروشد.

به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما مایل به رتبه بندی کلمه کلیدی: “Paleo رژیم غذایی صبحانه”. یک جستجوی گوگل را برای این مدت انجام دهید و نتایج ۵ امتیاز را ببینید:

چه چیزی را می بینید؟

همه نتایج لیستی از دستور العمل ها هستند ، مانند این:

به عبارت دیگر، افرادی که برای این کلمه کلیدی جستجو می کنند نمی خواهند یاد بگیرند که چرا صبحانه در رژیم غذایی پالو اهمیت دارد (یا مهم نیست). آنها نمی خواهند ۵ عنصر صبحانه پالو را بدانند. آنها فقط یک لیست بزرگ از دستور العمل ها را می خواهند.

به این ترتیب، بهتر است شما می توانید قصد کاربر را، به طور کلی، به ارمغان بیاورد بهتر است.

در اینجا نحوه استفاده از این تکنیک ها برای سایت شما وجود دارد

من یک چک لیست رایگان در صفحه ای برای شما ایجاد کردم که به شما این استراتژی ها را برای سایت شما کمک می کند.

این دقیقا چگونگی استفاده از تکنیک هایی که در این پست در مورد آن صحبت کردم، مشخص شده است … از جمله ۲ استراتژی که من در آن قرار نگرفتم.

سفارش طراحی سایت

منبع : backlinko.com , moz.com , searchenginejournal.com

Summary
سئو داخلی سایت چیست - on page seo در سال 2018 | نوین سئو
Article Name
سئو داخلی سایت چیست - on page seo در سال 2018 | نوین سئو
Description
سئو داخلی چیست ؟ به فرایند و تکنیک هایی گفته می شود که یک متخصص بهینه سازی سایت بر روی صفحات سایت شما مانند مقالات و محصولات میشود.
Author
Publisher Name
hamid
Publisher Logo
تاریخ انتشار : شهریور ۳۱, ۱۳۹۷
تعداد بازدید : 245 views
1ستاره2ستاره3ستاره4ستاره5ستاره (30 rating, 6 votes)
Loading...

مقالات مشابه
  • برنامه نویسی چیست
    برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

    برنامه نویسی چیست برنامه نویسی چیست و به چه دردی میخورد. برنامه نویسی چیست برنامه نویسی چیست و چه کاربردی خواهد داشت. برنامه نویسی چیست برنامه نویسی چیست ؟ برنامه نویسی راهی است برای دادن دستورالعمل های کامپیوتری درباره آنچه که باید انجام شود. این دستورالعمل ها به عنوان کد شناخته می شوند و برنامه نویسان کامپیوتر برای […]

  • تکنیک های سئو – آموزش تکنیک های seo در سال ۲۰۱۹

    تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت تکنیک های سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ تکنیک های سئو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ سئو چیست ( آموزش سئو ) سئو (Search Engine Optimization) به این معناست که وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید تا افرادی که به دنبال […]

  • درگاه پرداخت واسط بانکی
    ۵ درگاه پرداخت واسط درجه یک و مطمئن در سال ۱۳۹۷

    درگاه پرداخت واسط درگاه پرداخت واسط چیست و چه کاربردی دارد؟ درگاه پرداخت واسط چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ درگاه پرداخت واسط چیست؟ به وب سایت هایی که از شرکت های PSP مجوز دریافت می کنند و درگاه آنلاین دریافت می کنند برای رشد آسان تر کسب و کار های ما درگاه پرداخت واسط می گویند. […]

  • صفحه اول گوگل
    صفحه اول گوگل : ۱۵ تکنیک شگفت انگیز قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

    صفحه اول گوگل : ۱۵ تکنیک شگفت انگیز قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یست و چگونه کار می کند؟ ه چه دردی می خورد و چه ویژگی هایی دارد؟ صفحه اول گوگل جایگاهی است که مدیران وب سایت در تلاش هستند تا در آن جا قرار بگیرند، زیرا باعث بیشتر دیده شدن خدمات و محصولاتشان […]

  • بلاک چین چیست
    بلاک چین چیست – تکنولوژی بلاک چین به زبان ساده

    بلاک چین چیست چه کاربردی دارد؟ چه ویزگی هایی خواهد داشت؟ تکنولوژی بلاک چین به زبان ساده با استفاده از بلاک چین، بسیاری از افراد می توانند وارد یک پایگاه اطلاعات شوند و یک جامعه از کاربران را کنترل کنند، با این هدف که اطلاعات چگونه ثبت شده و چگونه اصلاح و بروز میشوند. فناوری […]

  • افزایش سرعت سایت
    افزایش سرعت سایت – سرعت سایت خود را ۱۵ برابر کنید

    افزایش سرعت بالا آمدن سایت آموزش افزایش سرعت سایت وردپرس افزایش سرعت سایت چیست و چه کاربردی دارد؟ افزایش سرعت سایت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟  در سال ۲۰۰۶ وب سایت آمازون فقط ۱۰۰ میلی ثانیه سرعت وب سایت خود را افزایش داد و سبب شد تا فروش وب سایت به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند! […]

  • وب سایت چیست
    وب سایت چیست – کسب درآمد باورنکردنی از وب سایت

    وبسایت چیست؟ رابطه دامنه و هاست با وب سایت چیست؟ سایت استاتیک چیست؟ سایت داینامیک چیست؟ مزایای سایت های داینامیک تفاوت سایت های استاتیک و داینامیک چیست؟ CMS یا سیستم مدیریت محتوا چیست؟ مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا ویژگی های یک CMS مناسب معرفی برخی از بهترین سیستم مدیریت محتوا وب سایت چیست وب […]

  • شبکه های اجتماعی
    ۱۰ مورد از جدیدترین و محبوبترین شبکه های اجتماعی ۲۰۱۸

    شبکه های اجتماعی یا همان social networks، به پلتفرم های آنلاینی گفته می شود که در آن مردم با دیگر افراد به اشتراک موضوعاتی در زمینه های مختلف می پردازند. 

  • با 10 میلیون چه کنم؟ راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان
    راه اندازی کسب و کار با ۱۰ میلیون تومان – با ۱۰ میلیون چه کنم؟

    امروزه وب سایت ها میلیاردی درآمد دارند و به راحتی از این فرصت به بهترین شکل استفاده میکنند اما شما هنوز نمیدونید سرمایه خودتون رو کجا استفاده کنید و از چه شغلی میتونید پول بدست بیاورید!

  • انواع الگوریتم های بهینه سازی گوگل (بروز رسانی ۲۰۱۸)

    انواع الگوریتم های بهینه سازی انواع الگوریتم های بهینه سازی چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع الگوریتم های بهینه سازی چیست و چه ویزگی دارد؟ انواع الگوریتم های بهینه سازی ، سئو و بهینه سازی سایت یک فرایند طولانی مدت است و هدف از این کار افزایش رتبه سایت در نتایح گوگل می باشد. تعدادی […]

دیدگاه ها
سعید در ۲۴ آبان ۱۳۹۷ در ۶:۳۷ ب.ظ گفته:

ممنون از اینگفوگرافیک خوبی که قرار داده بودید

پاسخ