09392707199 مشاوره رایگان سئو و طراحی سایت

۱۰ اشتباه بزرگ بالا بردن رتبه سایت در گوگل در سال ۲۰۱۸

حمیدرضا اسماعیلی زاده ۱۲ مهر ۱۳۹۷
بالا بردن رتبه سایت در گوگل

۱۰ اشتباه بزرگ بالا بردن رتبه سایت در گوگل در سال ۲۰۱۸

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟ بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل نیاز به اعمال استراتژی در ساختار وب سایت دارد و محتوا دارد. فاکتور های سئو مدام در حال تغییر است و استفاده کردن از آن بهترین تصمیم برای افزایش بازدید کننده سایت و گسترش کسب و کار می باشد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل شامل یک سری تکنیک هایی است که در موتورهای جستجوگر متفاوت می باشد و مدام تغییر میکند و موتور های جستجوگر روز یه روز تمام تلاششان را میکنند تا بهترین نتایج را برای کاربران خود نمایش دهند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل چندان آسان نیست زیرا پیش بینی قوانین گوگل نیز سخت است و در این راه مطئنا افراد دچار یکسری اشتباهات می شوند و ضریب خطا بسیار زیاد است. در ادامه به ۱۰ اشتباه بزرگی که افراد در سئو انجام می دهند می پردازیم.

۱۰ اشتباه بزرگ بالا بردن رتبه سایت در گوگل :

۱- انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل و بهینه سازی سایت و کل محتوای وبسایت بر مبانی یک کلمه کلیدی انجام میگیرد. که هدف این می باشد آن صفحه در آن کلمه رتبه بالایی داشته باشد.

پس انتخاب کلمه کلیدی جزء مهمترین عوامل است. سوال اینجاست که آیا کلمه کلیدی را درست انتخاب میکنید؟

یکی از رایج ترین و بزرگترین اشتباهات در انتخاب کلمات کلیدی، عدم توجه به ترجیحات موتورهای جستجو و کاربران برای کلمات کلیدی با دقت طولانی است. 

در حالی که شما ممکن است محصولات و خدمات خود را به روش خاص تعریف کنید، مهم است که بدانید که چه کلماتی مربوط به مشتریان بالقوه می شود تا مطالب را برای اشاره به آنها استفاده کنید.

گاهی اوقات یک سری اصطلاحات برای شما قابل درک و فهم است و برای شما رایج می باشد ولی دلیلی ندارد برای کاربران نیز همینطور باشد.

سعی کنید به مواردی دقت کنید که خیلی عمومی باشند. در غیر این صورت، شما برای تمام کلمات کلیدی اشتباه بهینه سازی می کنید.

قبل از شروع بهینه سازی، بهتر است تحقیقات پیشین خود را دقیقا انجام دهید.

با استفاده از ابزارهایی نظیر Google AdWords KeywordPlanner ، Google Trends ، SEMrush و Moz Keyword Explorer می توانید به انگیزه های خود بر روی پالس جستجوی پیشرفته و کلمات کلیدی مناسب کمک کنید.

اگر شدیدا نیاز به آموزش کامل و حرفه ای در خصوص پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و پر مخاطب در سال ۲۰۱۸ را دارید میتوانید از همین مقاله استفاده کنید. بسیار مفید است.

۲- استفاده بیش از حد كلمات كليدی

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

شاید فکر کنید که اگر کلمه کلیدی خود را در هر جمله به کار ببرید و از آن استفاده کنید رتبه بهتری را کسب خواهید کرد! من نمی توانم بگویم که این استدلال درست یا غلط است اما با این که فقط دارید به سئو سایت خود آسیب می رسانید..

این که مدام از کلمه کلیدی خود استفاده کنی و آن را به صورت پیاپی تکرار کنی چندان مهم نیست و تاثیر منفی در برخواهد داشت.

گوگل به جای این که به تعداد وجود کلمه کلیدی شما دقت کند به درک معنایی مطلب شما دقت میکند.

طبق بررسی های انجام شده در رابطه با LSI، این سیستم موصوع محتوا را بدون نیاز پر کردن مطالب خود با تکرار کلمات کلیدی  را شناسایی می کند.

۳- ایجاد محتوا که مناسب کلمات کلیدی نباشد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در جستجوگرها بهینه سازی محتوا است که در واقع در مورد کلمات کلیدی شما نیست.

مشکل این است که شما میخواهید یک کلمه کلیدی خاص را رتبه بندی کنید، اما شما نمیتوانید متن را در موضوع مورد نظر خود تمرکز کنید. 

موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند به کاربران خود با محتوای مناسب تر برای شرایط جستجوی کاربران خدمت کنند. بنابراین، اگر محتوای شما به نیازهای کاربر پاسخ ندهد، رتبه بندی خوبی نخواهد داشت.

این اشتباه اغلب نتیجه تلاش برای متناسب کردن چند موضوع مختلف در یک قطعه محتوا است.

هدف اصلی شما باید کیفیت محتوا باشد که واقعا مطابق با سوالات و نیازهای مخاطبان مورد نظر شما باشد.

سپس موتورهای جستجو قادر به ردیابی محتوای شما به عنوان مطابقت با کلمه کلیدی شما برای بهینه سازی هستند.

۴- انتشار محتوای غیر اصلی

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

این اشتباه مربوط به کیفیت محتوای شما است. تکثیر و کپی مطالب قبلا رایج و موثر بود اما امروزه موتورهای جستجو این روش را مجازات می کنند.

محتوا کپی کردن و رونوشت برداری به عنوان یک عمل اسپم دیده می شود و بسیار دلسرد کننده است.

طبق گفته سایت moz.com محتوای نازک و وابسته که فقط و فقط تکثیر شده اند دیگر فایده ندارد.

تلاش کنید به جایی ایجاد محتوا کپی برابر اصل، محتوا ها را به صورت کامل تغییر دهید تا نتیجه بسیار بهتر و موثر تری دریافت کنید در غیر این صورت نتایج بالای گوگل را نخواهید دید.

۵- جست و جوی برچسب های عنوان و متا توصیف

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی محتوای شما زمانی پایان نخواهد یافت که شما یک کلمه کلیدی هدف را در مقالات خود اضافه کنید. تگ های عنوان و متا توصیف عناصر ضروری SEO است که نباید فراموش شود.

به گفته وب سایت neilpatel.com متای توضیحات و عنوان یک پتانسیل برای محتوای شماست.

این عوامل بهینه سازی شده هنگام جستجو در وب سایت شما توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود، بنابراین اگر به درستی انجام شود، می تواند عملکرد محتوای شما را بهبود بخشد.

یکی دیگر از جزئیات فنی که بازاریابان محتوا گاهی اوقات فراموش می کنند شامل برچسب های تصویر است.

برچسب های تصاویری که در محتویات خود قرار داده اید بسیار مهم هستند، زیرا آنها نشانه دیگری از نحوه قرار دادن مقالات هستند.

ربات های جستجو نمی توانند تصاویر را ببینند – اما می توانند برچسب های alt را بخوانند و این اطلاعات را به نحوی که صفحات شما را فهرست می کنند، بخوانند.

۶- از دست دادن لینک های با کیفیت

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

طبق بررسی های سایت backlinko.com، امروزه بازاریابان محتوا باید درک کنند که کیفیت لینک های خارجی موجود در محتوا مهمتر از مقدار آنها است.

به همین دلیل بهتر است اطمینان حاصل کنید که شما به وبسایتهای دارای رتبه بندی جامع لینک کنید – نه فقط هر سایت. همچنین برای پیوند دادن به سایتهایی که به شما ارتباط دارند، مفید است، زیرا این امر در آینده سبب بازگشت ترافیک شما می شود.

۷- گمراه شدن با لینک های داخلی شما

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

در قراردادن پیوندهای داخلی نیز اشتباهات بزرگی رخ میدهد که باید مراقب باشد.

این که فکر کنید در هر محتوا یکسری لینک داخلی قرار دهید برای سئو مفید است اشتباه میکنید. وجود آن ها برای هدایت کاربران موثر است که این برای گوگل حائز اهمیت است.

همانطور که برای استفاده بیش از حد کلمات کلیدی گفتیم برای لینک های داخلی هم صدق میکند که کاری نکنیم تا لینک های داخلی بی ربط و بیش از حد استفاده کنیم. سعی کنید در هر محتوا لینک های داخلی مربوط به آن محتوا را  قرار دهید.

۸- تجربه کاربری مناسب و کاربرپسند بودن وبسایت

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی تنها در مورد محتوا و کلمات کلیدی نیست. این نیز در مورد کیفیت وب سایت شما صدق میکند، به ویژه عملکرد آن در دستگاه های تلفن همراه است که امروز بهترین انتخاب کاربران است.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو می توانند هنگامی که وب سایت شما به صورت دستی تلفن همراه نیست را تشخیص دهد.

اگر شما یک تجربه تلفن همراه سریع را برای مخاطبان خود در نظر نگیرید، امتیاز خود را در موتورهای جستجو ممکن می سازد. همانطور که سرعت نیز افزایش می یابد، همانطور که موتورهای جستجو نیز بر آن تأکید دارند.

شما نباید تعجب کنید اگر یک وب سایت آهسته و کند است رتبه پایین تر داشته باشد. شما می توانید ابزارهای آنلاین مانند Pingdom و GT Metrix را برای تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به سرعت و نحوه رفع آن ها استفاده کنید.

۹- عدم استفاده از شبکه های اجتماعی

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بهینه سازی یک بعد اجتماعی نیز دارد. هنگامی که محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، یکی از اهداف اصلی شما این است که توجه کاربران را به نفوذ قابل توجهی در اینترنت داشته باشید.

این به این معنی است که محتوای آنها توسط مخاطبان هدف و موتورهای جستجو متوجه می شود.

به همین دلیل مهم است که روابط را با چنین «کاربران قدرت» ایجاد کنید و از اعتبار آنها برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

روش دیگر این  است که پست های وبلاگ یا وبسایت را در شبکه های اجتماعی مثل Digg، Reddit یا Quora بدون داشتن فالوور ارسال کنید.

انجام متوالی این کار سبب میشود که رتبه بندی گسترده تری در مورد آن محتوا داشته باشید و این یک استراتژی است.

۱۰- فراموش کردن تجزیه و تحلیل سایت

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

برای این که سئو و بهینه سازی بهتر با عملکرد بالاتری داشته باشید باید توانایی آنالیز سایت و پیگیری پیشرفت آن را داشته باشید. بسیاری از بازاریابان اعداد را نادیده می گیرند، اما این یک اشتباه جدی است. راه اندازی و به طور منظم تجزیه و تحلیل شما برای نتایج بهینه سازی شما ضروری است.

Google Analytics و Google Webmaster Tools فقط دو ابزار اصلی هستند که می توانید برای اندازه گیری و مرور کلی عملکرد وب سایت خود استفاده کنید. با کمک آنها، می توانید ببینید که چگونه بهینه سازی شده برای انواع مختلف محتوا و با استفاده از استراتژی های مختلفی که شما تلاش می کنید، کار می کنند.

بهینه سازی موتور جستجو بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی محتوا امروز است. در حالی که شما می توانید مقدار زیادی از مشاوره آنلاین را پیدا کنید، ایجاد تعدادی از اشتباهات معمول SEO بسیار معمول است.

در عوض، بهتر است با چالش هایی که دیگران تجربه کرده اید را درک کنید و از تلاش های بازاریابی آنها جلوگیری کنید. این ده خطا ثابت شده است و بسیار گسترده می باشد.

۱٫ انتشار محتوای مربوطه

محتوای محرمانه شماره راننده رتبه بندی موتور جستجوی شماست و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای کافی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر ایجاد شده است، ترافیک سایت را افزایش می دهد که باعث افزایش اعتبار و ارتباط سایت شما می شود.

شناسایی و هدف کلمه کلیدی برای هر صفحه. فکر کنید که چگونه خواننده ممکن است برای آن صفحه خاص جستجو کند (با عباراتی مانند «مهندسی مکانیک در میشیگان»، «بهترین برنامه کاربردی فیزیک» یا «درجه فناوری میشیگان»).

سپس، این عبارت را چند بار در سراسر صفحه تکرار کنید، یک بار یا دو بار در پاراگراف باز و بسته و دو تا چهار بار دیگر در محتوای باقی مانده.

فراموش نکنید که استفاده از کلمات جسورانه، کج، تگ های عنوان و سایر تگ های تاکیدی برای برجسته کردن این عبارات کلیدی، اما از آن استفاده نکنید.شما هنوز هم میخواهید زبان و نوشتن خود را به طور طبیعی بخوانید.

هرگز نوشتن خوب برای جستجوگرها را فدا نکنید. بهترین صفحات برای کاربر ، نه برای موتور جستجو نوشته شده است.

۲٫ به طور منظم مطالب خود را به روز کنید

شما احتمالا متوجه شده اید که ما در مورد محتوا احساس می کنیم. موتورهای جستجو نیز انجام می دهند. به طور منظم محتوای به روز شده به عنوان یکی از بهترین شاخص های مرتبط بودن سایت به حساب می آید، بنابراین مطمئن شوید که آن را تازه نگه دارید.

۳٫ متادیتا

هنگام طراحی وب سایت شما، هر صفحه حاوی فضای بین تگ <head> برای وارد کردن ابرداده یا اطلاعات مربوط به محتویات صفحه شما است. اگر شما یک سایت CMS دارید، تیم وب UMC این اطلاعات را برای شما آماده کرده است:

  • عنوان Metadata Metadata
    عنوان مسئول عناوین صفحه نمایش داده شده در بالای پنجره مرورگر و عنوان عنوان در موتور جستجو می باشد. این مهمترین فراداده در صفحه شماست. برای کسانی که وب سایت CMS دارند، تیم وب یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه وب ایجاد کرده است.
  • شرح متادیتا
    ابرداده توصیف توصیف متنی است که مرورگر در بازده جستجوی صفحه شما استفاده می کند. آن را به عنوان صفحه نمایش وب سایت خود در نظر بگیرید – یک توضیح مختصر و جذاب از آنچه درون آن قرار دارد، با هدف تشویق مردم برای ورود به آن. توصیف خوب متا معمولا شامل دو جمله کامل است.
  • Metadata کلید واژه Metadata
    کلیدی است که به طور مرتب برای تطابق رتبه بندی موتور جستجو استفاده می شود. با این حال، شما قبلا عبارات کلیدی خود را می دانید، بنابراین صدمه به آنها را در فراداده کلمات کلیدی خود اضافه نمی کند. شما می خواهید عبارات مختلفی را وارد کنید. به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید آن را به حدود ۶-۸ عبارات با هر عبارت شامل ۱-۴ حرف. یک نمونه عالی “درجه علوم رایانه” است.

۴٫ یک سایت ارزشمند لینک داشته باشید

تمرکز بر ایجاد لینک های مرتبط در متن. به جای داشتن لینک “اینجا کلیک کنید”، سعی کنید نام مقصد را بنویسید.

“اینجا کلیک کنید” هیچ ارزش موتور جستجو فراتر از URL متصل نیست، در حالی که “مایکروسافت نرم افزار شرکت فناوری” غنی با کلمات کلیدی است و رتبه بندی موتور جستجوی خود را رتبه بندی و رتبه بندی صفحه شما به لینک.

۵٫ از برچسب های alt استفاده کنید

همیشه رسانه های تصویری و تصویری خود را با استفاده از برچسب های ALT یا توصیف متن جایگزین توصیف کنید. آنها موتورهای جستجو را قادر می سازند صفحه خود را پیدا کنند، که بسیار مهم است، مخصوصا برای کسانی که از مرورگرهای متن تنها یا خوانندگان صفحه نمایش استفاده می کنند.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل,افزایش رتبه در جستجوی گوگل,کد بالابردن رتبه سایت در گوگل,روش های بالا بردن رنکیگ سایت,افزایش رتبه سایت در الکسا,بالا بردن سایت در سرچ گوگل,نرم افزار بالا بردن رتبه سایت در گوگل,ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل,بالا بردن رتبه سایت در گوگل رایگان

اینها تنها چند روش برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی شما هستند. اگر میخواهید بیشتر بدانید، منابع زیر را توصیه میکنیم:

اعتقاد عمومی این است که ویژگی های بیشتر یک ابزار جستجوگر شامل، بالاتر از قیمت است.

در حالی که این ممکن است تا حدی درست باشد، هنوز صدها ابزار رایگان و freemium وجود دارد که می توانید آنها را برای اهداف بهینه سازی استفاده کنید – و برای ویژگی های پیشرفته، همیشه می توانید ارتقا دهید.

در اینجا ۱۸ ابزار جستجوگر رایگان وجود دارد (اکثر ویژگی های اضافی را در هنگام ارتقاء به یک نسخه پرداخت می کنید) که می توانید برای بالا بردن رتبه بندی گوگل و صفحات نتایج سایر موتورهای جستجو استفاده کنید:

۱) آمار گوگل PageSpeed 

آدرس وب سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید، بر روی دکمه “تجزیه و تحلیل” کلیک کنید و ابزار سرعت و تجربه کاربر کلی (UX) سایت شما را بررسی و نمره را ارائه می دهد. هدف شما این است که یک نمره سبز دریافت کنید که برای هر دو تلفن همراه و دسکتاپ ۸۵ باشد.

اگر نمرات سرعت سایت شما قرمز، نارنجی یا هر دو باشد، باید آن را تعمیر کنید. چطور؟ بدون مشکل این ابزار همچنین رفع لازم را از تصاویر بهینه سازی کرده تا توانایی استفاده از حافظه مرورگر را مشخص می کند. در زیر جزئیات مرتبط با سرعت، امتیاز UX است که “قوانین” هستند که سایت شما به درستی اجرا می شود.

۲) تست موبایل دوستانه 

URL سایت را که میخواهید تست کنید وارد کنید و سپس بر روی دکمه “run test” کلیک کنید. در عرض چند ثانیه، شما می دانید که آیا وب سایت شما سازگار با موبایل است یا خیر. حتی اگر آن وجود داشته باشد، ابزار همچنان راه های مختلفی را برای چگونگی بهینه سازی سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه پیشنهاد می کند. برخی از پیشنهادات شامل استفاده از اندازه فونت قابل خواندن، اندازه محتوا به نمایشگاه و اهداف اندازه شیر به طور مناسب است.

۳) URL ارسال کنسول Google Search Console 

با توجه به کنسول جستجو، “گوگل سایت های جدید را به شاخص های ما اضافه می کند و هر زمان که ما وب را خالی می کنیم، آن ها را به روزرسانی می کنیم. اگر شما یک نشانی اینترنتی جدید دارید، در اینجا به ما بگویید. ”

بنابراین، هر زمان که یک مقاله یا پست جدید بفرستید، باید درباره آن به Google بگویید. اگر چه موتور جستجو ادعا می کند که URL ارسال شده را همیشه به پایگاه داده فهرست خود اضافه نمی کند، شما همچنان روند خزیدن را افزایش می دهید و بنابراین نمایه سازی سایت شما. هرچه بیشتر URL های خود را ارسال کنید، بهتر است وضعیت فهرست سایت شما در آن باشد.

به عنوان جایگزین رایگان برای برنامه ریزان کلمات کلیدی گوگل (همچنین اگر شما یک حساب Google Adwords داشته اید)، ابزار Keyword Tool بیش از ۷۵۰ پیشنهاد کلیدی را پیشنهاد می دهد. بهترین بخش این است که این ابزار شامل کلمات کلیدی طولانی مدت در نتایج است. شما همچنین می توانید کشور را برای جستجوی کلمات کلیدی انتخاب کنید، کدام پلت فرم (گوگل، یوتیوب، آمازون و غیره) و در چه زبان.

علاوه بر این، شما می توانید از کلمات کلیدی منفی فیلتر کردن و مرتب سازی بر اساس پیشنهادات کلمات کلیدی و یا سوالات معمول که از کلمه کلیدی شما استفاده می کنند. حجم جستجو، CPC و رقابت AdWords پنهان می ماند، مگر اینکه شما به یک حساب کاربری حرفه ای از ۴۸ دلار به ۸۸ دلار در ماه ارتقا دهید. این ابزار عالی است، زمانی که شما دنبال آن عبارات بسیار خاصی هستید که مخاطبان شما از آنها استفاده می کنند تا سعی کنند شما را پیدا کنند. این مشابه انجام یک جستجوی ناشناس گوگل است، اما با ارزش افزوده بیشتر.

یک ابزار ایجاد شده توسط Moz، Open Site Explorer عمدتا ابزار تجزیه و تحلیل لینک است. این یک نمای کلی از یک پروفایل پشتیبان وب سایت را ارائه می دهد و شامل معیارهای پیوند صفحه مانند مالکیت دامنه، مجوز صفحه و لینک های ایجاد شده است. در بررسی لینک های ورودی، می توانید از صفحه اصلی استفاده کنید و منابع و نوع لینک را تعیین کنید. نتایج نمایش داده شده برخی از محدودیت ها برای کاربران رایگان، هر چند.

برای دریافت بیشتر ابزارهایی که Moz ارائه می دهند، شماره ۱۶ را بررسی کنید.

۶) Schema Creator

طرحها کاربران را با تجربهای پیشرفته ارائه میدهند که در آنها جزئیات خاص درباره یک شرکت یا سازمان خاص در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ارائه شده است. با استفاده از این ابزار، می توانید نتایج خود را، از جمله بررسی های خود، ساعت های کار، رویدادها و غیره، در Google و سایر موتورهای جستجو نشان دهید.

شما همچنین می توانید کد طرحواره را به راحتی ادغام کنید – آن را به آسانی به عنوان کپی و چسباندن. این ابزار همچنین یک نسخه پلاگین وردپرس رایگان دارد.

اگر این ابزار را دوست دارید، برنامه Scheme نیز وجود دارد که میتوانید آن را برای ۱۴ روز به صورت رایگان امتحان کنید. با توجه به نیازهای فعلی / اندازه تجاری شما، ساختارهای مختلف قیمت وجود دارد.

۷) XML Sitemap Generator

داشتن نقشه سایت راه دیگری برای داشتن یک وبسایت بسیار قابل ثبت است. این ابزار به شما امکان می دهد یک نقشه سایت برای وب سایت خود را با هر دو نوع XML و HTML ایجاد کنید. شما فقط باید آدرس http: // آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا ابزار بتواند نقشه سایت را تولید کند.

نتایج همچنین شامل تعداد صفحات، لینک های خراب، محتوای فایل XML و لینک به فایل نقشه سایت است. این می تواند تا ۵۰۰ صفحه به صورت رایگان خزنده شود. اگر شما نیاز به فهرست صفحات بیشتر، می توانید نسخه پرداخت شده و نامحدود ابزار را خریداری کنید.

نسخه نامحدود ۱۹٫۹۹ دلار شامل به روز رسانی های طول عمر است. اگر شما یک وب سایت بسیار بزرگ دارید، این ابزار می تواند بسیار مفید باشد.

۸) Robots.txt Generator

با این حال، قبل از اینکه نمایه سازی شود، رباتهای Google باید بدانند که چه چیزی در وب سایت انجام می شود. Robots.txt Generator به آنها دقیقا می گوید که چه چیزی باید خزنده شود و در بین صفحات فهرست شود. به عنوان مثال، اگر پرونده حاوی نادیده گرفتن باشد، به این معنی است که رباتها نمیتوانند از هر صفحه در داخل وبسایت دیدن کنند (و بله، همیشه می توانید صفحات خاصی را که غیرممکن هستند را غیرفعال کنید).

۹) SEOQuake

SEOQuake یکی از محبوب ترین جعبه ابزار SEO است. این افزونه است که یک مرورگر SEO را از هر صفحه داده شده از طریق یک نوار ابزار یا پوشش SERP نمایش می دهد. این می تواند تعداد کل صفحات نمایه شده، دامنه سن، سهام اجتماعی و لینک های خارجی را نشان دهد.

کیفیت درخشان این ابزار سیالیت آن است. به جای بررسی سایتها به صورت جداگانه از طریق یک ابزار مستقل، می توانید آمارهای زمان واقعی را در هنگام مرور مشاهده کنید.

SEOQuake همچنین یک ابزار حسابرسی رایگان در صفحه ارائه می دهد تا بدانید هر گونه خطا در سایت شما وجود دارد و البته آنها راهنمایی در مورد چگونگی اصلاح این خطاها را ارائه می دهند. هنگامی که در صفحه فرود می کنید، فقط روی نماد موجود در نوار ابزار کلیک کنید.

۱۰) SEO SiteCheckup

به غیر از نمره SEO سایت شما، این ابزار همچنین اطلاعاتی را درباره چگونگی حل مسائل تجزیه و تحلیل شده مربوط به جستجوگرها مانند سرعت، امنیت و قابلیت استفاده از تلفن همراه رد می کند. به سادگی URL خود را وارد کنید تا ببینید که وب سایت شما در حال انجام است.

نسخه رایگان اجازه می دهد تا تا پنج بررسی در یک روز، هر چند شما باید یک حساب کاربری رایگان برای ایجاد بیش از یک وب سایت هر روز ایجاد کنید. اگر برای سه وب سایت بیش از ۳۰۰ گزارش در هر ماه تولید کنید، باید یک برنامه پرداخت شده را خریداری کنید.

این سایت یک محاکمه رایگان ۱۴ روزه را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید احساس خود را از آن برای اولین بار دریافت کنید. مطمئن شوید که گزینه منو “ابزار رایگان” را در بالای سایت بررسی کنید.

ضروری است که شما بدانید چگونه هر صفحه خود را بر اساس کلمات کلیدی خود انجام می دهند – و این چک کننده رتبه بندی کلمه کلیدی می تواند کمک کند. شما می توانید برای کلمه کلیدی و دامنه و یا کلمه کلیدی تنها در هر دو Google و یاهو جستجو کنید. شما همچنین می توانید رتبه فعلی را با توجه به دستگاه مورد استفاده مشاهده کنید.

SERPs همچنین دارای چند ابزار رایگان است: پایگاه داده تحقیقات کلید واژه و یک تغییر مکان Google. پایگاه داده شبیه بسیاری از گزینه های دیگر در این لیست است. نشان دادن امکانات جدید برای کلمات کلیدی مربوط به سایت شما.

Location Changer کلاچ با توجه به اینکه گوگل دیگر این اجازه را به صورت دستی انجام نمی شود. اگر کسب و کار خود را به بازارهای بین المللی تسویه کند، این ابزار ارزش چک کردن را دارد.

۱۲) Siteliner

تکرارها به موفقیت SEO شما لطمه می زند، بنابراین شما باید وب سایت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا محتوای تکراری وجود دارد. به سادگی URL خود را وارد کنید و روی “برو” کلیک کنید. از آنجا، شما تمام صفحاتی را که محتوای تکراری، مشترک و منحصر به فرد دارند، خواهید دید. این ابزار همچنین لینک های شکسته در سایت شما را بررسی می کند.

Siteliner اجازه می دهد تا یک بررسی رایگان در هر ماه (۳۰ روز)، و تجزیه و تحلیل تا ۲۵۰ صفحه در سایت شما. ثبت نام برای نسخه حق بیمه رایگان است و اجازه می دهد تا چک های ماهیانه نامحدود تا ۲۵۰۰۰ صفحه.

هزینه ۰٫۰۱ دلار برای هر صفحه اسکن شده است.

۱۳) جیغ قورباغه جستجوگر عنکبوتی

Screaming Frog یک برنامه دسکتاپ است که می تواند به صورت محلی بر روی هر رایانه نصب شود. این به طور عمده عامل های SEO را در نظر می گیرد، از جمله خطاهای سرور، لینک های خراب، صفحات تکراری و URL های مسدود شده. عنکبوتی SEO همچنین وب سایت شما را برای تجزیه و تحلیل عنوان و متا توضیحات، تعیین طول و ارتباط مورد نیاز، تحلیل می کند.

این ابزار همچنین می تواند مشخص کند که آیا عناصر گم شده وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، ابزار ادغام با Google Analytics که کاربران قادرند گزارش های خطا را تولید کنند. به یاد داشته باشید که این ابزار دارای محدودیت خزیدن ۵۰۰ URL است.

۱۴) QuickSprout

برای کسانی که در DIY SEO علاقه مند هستند، این ابزار را بررسی کنید که به بهبود عملکرد سایت شما کمک می کند. مانند تمام ابزارهای دیگر موجود در این لیست، شما URL کامل خود را وارد می کنید و آن را پیش نمایش نتایج جستجوی خود، از جمله عنوان صفحه و توضیحات متا، عنوان ها و زیر شاخه ها، لینک های داخلی و لینک های سایت خود را نشان می دهد. شما همچنین می توانید صفحات شخصی را در سایت خود بررسی کنید.

البته، برای ادامه مراحل بعدی، وب سایت شما باید به Google Analytics متصل شود. این ابزار همچنین شما را با نمره SEO می سازد که می توانید از آن برای ارزیابی پیشرفت سایت خود استفاده کنید و هشدار شخصی را در مورد آنچه که در وب سایت شما تغییر می کند ارسال می کند.

چیز عالی در مورد Quicksprout این است که همیشه رایگان خواهد بود. و همچنین آموزش های مبتنی بر SEO را برای تازه کاران فراهم می کنند.

SEO نیز در مورد تقسیم آزمایش برای تعیین اینکه چه کاری بهتر است. به عنوان مثال، شما می توانید Optimizely را برای نشان دادن اینکه کدام نسخه از صفحه اصلی شما بهتر تبدیل خواهد شد. این همچنین پیشنهادات ارائه شده توسط ترافیک زنده و اطلاعات بازدید کننده ارائه می دهد.

به طور کلی، این ابزار رویکرد جستجوگرها را از یک منظر کلان می کند. این چیزی است که تیم بازاریابی، جستجوگرها و توسعه دهندگان می توانند همگی به طور همزمان همکاری کنند. اگر یک تیم بزرگ دارید، گزینه عالی است.

گزینه های ارزان تر برای غیر سود نیز وجود دارد.

۱۶) ابزارهای دیگر Moz

Moz دارای چندین ابزار رایگان با گزینه ای برای ارتقا به نسخه حرفه ای در آینده است. اگر کسب و کار و یا سازمان شما کاملا محلی باشد، Moz همچنین دارای ابزارهایی است که به طور خاص برای فهرست کسب و کارتان آسان تر می شود تا برای ساکنین نزدیکان پیدا کنید.

من اکنون از چند مورد علاقه ام استفاده می کنم، اما مطمئن شوید که لینک بالا را برای لیست ابزارها بررسی کنید.

  • MozBar: در هر مرورگر کروم خود، معیارهای مربوط به صفحه را از هر سایت بازدید کنید. این در طولتحقیقات اولیه شما در لیست ما قرار دارد .
  • کلید واژه اکسپلورر: شبیه به برنامه ریز کلیدی است. حداکثر دو نمایش رایگان هر روز.
  • لیست کسب و کار من: ببینید چگونه کسب و کار خود را در موتورهای جستجو چندگانه به نظر می رسد و تعیین می کند که به راحتی این سایت توسط مصرف کنندگان کشف شود.

۱۷) Google Search ناشناس

گاهی اوقات تمام ابزارهایی که شما نیاز دارید در حال حاضر وجود دارد. جستجوی ناشناس یک روش عالی برای دیدن کلمات کلیدی شما به عنوان محبوب است، و همچنین آنچه که کلمات کلیدی محبوب ترین در تو رفتگی در دیوار خود است.

چرا ناشناس؟

از آنجا که گزینه های تکمیل خودکار توسط جستجوی قبلی و سابقه مرورگر شما تاثیر نمی گذارد. کلمات کلیدی که شما می بینید، و همچنین نتایج جستجو، دقیقا همان است که Google آنها را رتبه بندی می کند. استفاده از ناشناس برای تحقیق اولیه در مورد اینکه در آن رتبه بندی کنید یا کلید واژه های محبوب شما برای رتبه بندی استفاده کنید. اما برای تجزیه و تحلیل عمیق تر (که احتمالا نیاز دارید)، قطعا باید این روش را با دیگر ابزارهای موجود در این لیست ترکیب کنید.

۱۸) گوگل آنالیز

ما فرض می کنیم که شما بچه ها در حال استفاده از این، اما برای کسانی که تازه به SEO، ما این را ترک اینجا. گوگل آنالیتیک باید در هر ابزار جستجوگر گوگل باشد. این ابزار رایگان و آسان برای استفاده است که همه ابزارهای دیگر شما باید تکمیل شوند. با تجزیه و تحلیل شما می توانید ببینید که چه مقدار ترافیک به سایت شما می آید و راه هایی که در آن قرار دارند.

اگر مطمئن نیستید که کدام ابزار برای اولین بار در این لیست آزمایش شود، از اینجا شروع کنید.

نتیجه  بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل ، این فقط هجده از مهمترین ابزارهایی است که یک جستجوگر باید استفاده کند. شروع به کار با نسخه های رایگان برای تعیین اینکه آیا این ابزار مناسب برای اهداف تبدیل شماست و اگر یک یا چند کار خوب برای شما باشد، همیشه می توانید گزینه ارتقاء به یک برنامه پرداخت شده را داشته باشید.

شما مطمئنید که یک ابزار را که متناسب با نیازها و بودجه شما است، پیدا کنید و هنگامی که شما پیدا کردید که به خوبی کار می کند، با آن کنار بیایید. هر کدام از ابزارها و طرح هایی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که ارزش آن را به حداکثر می رسانید. پیاده سازی و آزمایش، شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتورهای جستجو باشد – اما همه نتایج و توصیه های موجود در جهان بی فایده هستند، اگر از طریق پیاده سازی و اجرا نباشید.

منبع: searchenginejournal.com , singlegrain.com , lifewire.com , بالا بردن رتبه سایت در گوگل

Summary
10 اشتباه بزرگ بالابردن رتبه سایت در گوگل در سال 2018 | نوین سئو
Article Name
10 اشتباه بزرگ بالابردن رتبه سایت در گوگل در سال ۲۰۱۸ | نوین سئو
Description
چطور رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرم؟ برای رسیدن به این جواب می توانید مقاله ۱۰ اشتباه بزرگ بالا بردن رتبه سایت در گوگل را مطالعه کنید.
Author
Publisher Name
hamid
Publisher Logo
تاریخ انتشار : مهر ۱۲, ۱۳۹۷
تعداد بازدید : 81 views
امتیاز بدید :
1ستاره2ستاره3ستاره4ستاره5ستاره (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

مقالات مشابه
  • درگاه پرداخت واسط بانکی
    ۵ درگاه پرداخت واسط درجه یک و مطمئن در سال ۱۳۹۷

    درگاه پرداخت واسط درگاه پرداخت واسط چیست و چه کاربردی دارد؟ درگاه پرداخت واسط چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ درگاه پرداخت واسط چیست؟ به وب سایت هایی که از شرکت های PSP مجوز دریافت می کنند و درگاه آنلاین دریافت می کنند برای رشد آسان تر کسب و کار های ما درگاه پرداخت واسط می گویند. […]

  • صفحه اول گوگل
    صفحه اول گوگل : سال ۲۰۱۹ چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

    صفحه اول گوگل صفحه اول گوگل چیست و چگونه کار می کند؟ صفحه اول گوگل به چه دردی می خورد و چه ویژگی هایی دارد؟ صفحه اول گوگل جایگاهی است که مدیران وب سایت در تلاش هستند تا در آن جا قرار بگیرند، زیرا باعث بیشتر دیده شدن خدمات و محصولاتشان می شود. بیشتر کاربران زمانی […]

  • بلاک چین چیست
    بلاک چین چیست : چه کاربردی دارد و چگونه عمل می کند؟

    بلاک چین چیست بلاک چین چیست و چه کاربردی دارد؟ بلاک چین چیست بلاک چین چیست و چه ویزگی هایی خواهد داشت؟ بلاک چین چیست بلاک چین چیست ؟ با استفاده از بلاک چین، بسیاری از افراد می توانند وارد یک پایگاه اطلاعات شوند و یک جامعه از کاربران را کنترل کنند، با این هدف که اطلاعات چگونه […]

  • افزایش سرعت سایت
    افزایش سرعت سایت – سرعت سایت خود را ۱۵ برابر کنید

    آموزش افزایش سرعت سایت وردپرس افزایش سرعت سایت چیست و چه کاربردی دارد؟ افزایش سرعت سایت افزایش سرعت سایت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ افزایش سرعت سایت افزایش سرعت سایت ، در سال ۲۰۰۶ وب سایت آمازون فقط ۱۰۰ میلی ثانیه سرعت وب سایت خود را افزایش داد و سبب شد تا فروش وب سایت به صورت چشمگیری افزایش […]

  • وب سایت چیست
    وب سایت چیست – کسب درآمد باورنکردنی از وب سایت

    وبسایت چیست؟ رابطه دامنه و هاست با وب سایت چیست؟ سایت استاتیک چیست؟ سایت داینامیک چیست؟ مزایای سایت های داینامیک تفاوت سایت های استاتیک و داینامیک چیست؟ CMS یا سیستم مدیریت محتوا چیست؟ مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا ویژگی های یک CMS مناسب معرفی برخی از بهترین سیستم مدیریت محتوا وب سایت چیست وب […]

  • شبکه های اجتماعی
    ۱۰ مورد از جدیدترین و محبوبترین شبکه های اجتماعی ۲۰۱۸

    شبکه های اجتماعی یا همان social networks، به پلتفرم های آنلاینی گفته می شود که در آن مردم با دیگر افراد به اشتراک موضوعاتی در زمینه های مختلف می پردازند. 

  • با 10 میلیون چه کنم؟ راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان
    راه اندازی کسب و کار با ۱۰ میلیون تومان – با ۱۰ میلیون چه کنم؟

    امروزه وب سایت ها میلیاردی درآمد دارند و به راحتی از این فرصت به بهترین شکل استفاده میکنند اما شما هنوز نمیدونید سرمایه خودتون رو کجا استفاده کنید و از چه شغلی میتونید پول بدست بیاورید!

  • ۱۵ تکنیک شگفت انگیز قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

    زمانی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار نداشته باشد، به طور جدی می توان گفت که کسب و کار اینترنتی شما با خطر جدی رو به رو است و توانایی این را نخواهید داشت که از کاربران گوگل درآمد کسب کنید.

  • انواع الگوریتم های بهینه سازی گوگل (بروز رسانی ۲۰۱۸)

    انواع الگوریتم های بهینه سازی انواع الگوریتم های بهینه سازی چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع الگوریتم های بهینه سازی چیست و چه ویزگی دارد؟ انواع الگوریتم های بهینه سازی ، سئو و بهینه سازی سایت یک فرایند طولانی مدت است و هدف از این کار افزایش رتبه سایت در نتایح گوگل می باشد. تعدادی […]

  • دیجیتال مارکتینگ
    دیجیتال مارکتینگ چیست – با دیجیتال مارکتینگ ثروتمند شوید!

    دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی تلاش های بازاریابی می باشد که از طریق اینترنت صورت میگیرد. شما میتوانید از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل، شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ایمیل و تولید محتوا و غیره برای انجام فعالیت دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

دیدگاه ها