09392707199 مشاوره رایگان سئو و طراحی سایت
کتاب بهینه سازی سایت

کتاب بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۸

کتاب فارسی بهینه سازی سایت

سئو اهیمت فراوانی دارد و یک متخصص بهینه سازی سایت باید دانش بالایی در این زمینه داشته باشد. گوگل حدود ۲۰۰ فاکتور را برای رتبه بندی وب سایت ها در نظر دارد که این فاکتور ها متغیر هستند و همیشه در حال آپدیت و بروز رسانی می باشند. سوال مهم و قابل اهمیت در مورد کتاب بهینه سازی سایت این است که آن ۲۰۰ فاکتور چه هستند؟
در این کتاب خواهیم پرداخت که برخی از این فاکتورها ثابت شده اند و برخی ان ها بحث برانگیز هستند اما همه و همه در این مقاله جمع آوری شده اند و برای سال ۲۰۱۸ بروز رسانی شده اند تا با کمک آن ها بتوانید وب سایت خود را در بالاترین رتبه خود در جستجوگر گوگل قرار دهید.

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهبود دید وب سایت شما در نتایج جستجوی آلی است. به نظر می رسد ساده به اندازه کافی اما راه های بسیاری برای تاثیر بر نتایج جستجو وجود دارد. خوشبختانه، اگر شما تازه به جستجوگرها یا حتی اگر شما یک کاربر پیشرفته، آموزش های مفید، برای بهبود است.

در اینجا لیستی از آموزشهای رایگان SEO است. آموزش هایی برای مبانی جستجوگرها، تحقیقات کلیدی، ساخت لینک، بهینه سازی صفحات سرعت و SEO و محلی وجود دارد. آموزش برای هر دو مبتدی و کاربران با تجربه وجود دارد.

 

گوگل راهنمای جستجوگر گوگل  (PDF) راهنمای مقدماتی گوگل جای خوبی برای شروع است. این مبانی SEO را شامل می شود – بهبود ساختار سایت، بهینه سازی محتوا، برخورد با خزنده ها، جستجو برای تلفن های همراه، تبلیغات و تجزیه و تحلیل. بدانید چگونه وب سایت خود را بهبود بخشیده و دیدگاه آن را از منبع اصلی جستجو جستجو کنید.

آموزش SEO برای مبتدیان در سال ۲۰۱۶ . این مقاله یک راهنمای مبتدی برای کلاه سفید موثر SEO است. این تقسیم بندی به ۵۹ موضوع مختلف و شامل کلیپ های ویدئویی مفید با استادان جستجو است. جستجوگرهای ارگانیک در مورد گرفتن ترافیک رایگان از گوگل، عمدتا. این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا این کار را انجام دهید.

راهنمای تعریف برای تحقیق کلید واژه . SEO به شدت بر اساس کلمات کلیدی است. این راهنمای تحقیق در مورد کلمه کلیدی از Backlinko، آموزش و مشاوره ی SEO است. این ویژگی فصل را در کلمات کلیدی دم دم، کلمات کلیدی رقابت، ابزار پژوهش کلمات کلیدی، محتوای SEO و موارد دیگر.

فرآیند تحقیق کلید واژه ۱۹ مرحله ای . این پست از طریق یک فرآیند تحقیق کلید واژه ۱۹ مرحله ای برای محتوای جدید اجرا می شود. همچنین در هر مرحله از لینکهای مفید به ابزارهای رایگان ارائه می شود. شما همچنین می توانید چک لیست را برای استفاده هنگام ایجاد مطالب جدید دانلود کنید.

چگونه تحقیق کلید واژه برای جستجوگرها انجام دهیم . شما نمیتوانید برای مبارزات انتخاباتی برنامه ریزی کنید مگر اینکه شما می دانید که عباراتی که شما هدف قرار می دهید. شما نمیتوانید هزینهها و بازدهی از جستجوگرها را تخمین بزنید مگر اینکه ابتدا بدانید که در حال رقابت هستید. هدف از این پست این است که به جستجوی کلمات کلیدی برای جستجوگرها از ریشه های آن بپردازد و به سمت جنبه فنی بیشتری از تحقیقات خود بپردازد.

چگونه ۱۰۰ کلیدی برای سایت منحصر به فرد من در زیر ۲۶ دقیقه پیدا کردم . این مطالعه موردی را دنبال کنید زیرا ۱۰۰ کلیدواژه با سرعت بالا را در کمتر از ۳۰ دقیقه پیدا می کند، با استفاده از یک شرکت تبلیغاتی خود کمک می کند، راهنماهای غم انگیز Bastard. بدانید یک روش پنج مرحله ای برای پیدا کردن کلمات کلیدی با کیفیت، یک دسته کمتر از ۵ دقیقه دریافت کنید و از کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی مفید استفاده کنید.

مطالعه موردی SEO WHITE HAT . این مطالعه موردی از Backlinko نشان می دهد که چگونه SnackNation، یک سرویس تحویل سالانه غذا خوردن، یک رتبه گوگل را به دست آورد. پیروی از نتایج برنامه ریزی کلمات کلیدی، محتوا تحقیق، ایجاد محتوا، ارتقاء و ارتقاء. همچنین یک چک لیست PDF مفید برای اجرای استراتژی از پست دانلود کنید.

پیوند ساختمان: نحوه ساخت پیوندها به وب سایت شما در سال ۲۰۱۶ . پیوند ایجاد و آفلاین SEO بسیار دشوارتر از همیشه است. با به روز رسانی الگوریتم گوگل، ایجاد لینک های طبیعی و با کیفیت بالا ضروری است. یادگیری و تفسیر وضعیت فعلی ساختمان لینک، از جمله تکامل ساختمان لینک، اهمیت محتوا، اشتراک اجتماعی، بهترین راه برای استفاده از پیوندها و موارد دیگر.

راهنمای ضروری برای ارتباط موثر با محیط زیست . بازاریابی محتوا و ایجاد پیوند در مورد ایجاد روابط است. این راهنمای اجزاء ضروری فرایند اطالعات را پوشش می دهد تا میزان پاسخ شما بالا باشد.

وب سایت های دوستانه همراه (از گوگل) مبانی SEO SEO را از Google دریافت کنید. این آموزش شامل تنظیمات SEO SEO، نکات کلیدی برای رفتن به موبایل، طراحی وب پاسخگو، قرص و تل فنهای همراه، اشتباهات رایج و موارد دیگر است. یک آزمایش برای کشف اینکه آیا یک وبسایت دارای یک طراحی مناسب برای موبایل است، انجام دهید.

چک لیست محلی SEO . برای اطمینان از اینکه کسب و کار محلی شما دارای هر فرصتی برای موفقیت است، از این چک لیست استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام جعبه ها را در صفحات نتایج موتور جستجو ببینید. بیاموزید که مدل کسب و کار خود را با دستورالعملهای گوگل مطابقت دهید، حق محتویات محلی را دریافت کنید، استناد کنید، لیستهای پاکیزه کنید و گزارشهای خود را کسب کنید.

چگونگی جذب مشتریان محلی: راهنمای جامع SEO . ناییل پاتل، گوروهای تاثیرگذار و بازاریابی، شما را از طریق به روز رسانی الگوریتم گوگل و تاثیر آن بر جستجوی محلی می برد. برای رسیدن به دید بیشتر محلی و بهینه سازی حضور وب خود در سه مرحله یاد بگیرید.

موبایل جستجو و بهینه سازی سایت . این یک آموزش از Builtvisible، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است، برای کمک به اتخاذ استراتژی جستجوگرها برای تلفن همراه. این که آیا سایت موبایل شما مستقل، انطباقی و یا پاسخگو است، شما نیاز به یک استراتژی جستجو که مربوط به طراحی شما است.

راهنمای پیشرفته برای جستجوگرها . اگر شما قبلا در زمینه اصول جستجوگرها تسلط دارید، این راهنما توسط نیل و سوجان پاتل، ده ها راهنمایی و استراتژی عملی برای بهبود ترافیک خود را از جستجوی ارگانیک در وب فراهم می کند. این بخش ها در وردپرس، تحقیقات داده پیشرفته، تکنیک های پیوند ساختمان و موارد دیگر را نشان می دهد.

راهنمای نهایی مگا برای سرعت بخشیدن به وردپرس . در اینجا مجموعه ای از ۲۲ رفع به طور چشمگیری بهبود زمان بارگذاری سایت وردپرس، از جمله پیشرفت های مربوط به سرعت و توسعه است. این راهنمای گام به گام از طریق بسیاری از جنبه های بهینه سازی و سرعت بخشیدن به سایت وردپرس شما می باشد.

راهنمای مبتدی برای بهینه سازی سرعت وب سایت . این راهنمای بهینه سازی شش فصل، عمیق به شما نشان می دهد که مهم است که بارگذاری سریع، وب سایت شگفت انگیز باشد. بدانید اشتباهات تجاری معمولی که عملکرد وبسایت را از بین می برند. از تست سرعت وب سایت برای شناسایی تنگناهای عملکرد استفاده کنید. دریافت راه حل برای بهبود سرعت وب سایت شما.

یک راهنمای گام به گام برای نوشتن مقاله مقدماتی مقدماتی . اگر می خواهید محتوای قانع کننده ای بنویسید، موفقیت کمپین های بازاریابی خود را افزایش دهید و وفاداری طرفداران خود را افزایش دهید، یاد بگیرید که مقدمات معرفی را یاد بگیرید. اضافه کردن قدرت داستان به نوشتن شما، افزایش لینک خود را با محتوای متوقف می شود.

صفحه Technical SEO Audit  (PDF) این راهنمای همه جنبه های فنی SEO را در صفحه نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه آنها را برای استفاده از مزایای خود در هنگام انجام یک صفحه حسابرسی در صفحه جستجو کنید. پوشش همه چیز را از انواع میزبانی به مسائل مربوط به عملکرد، کمک می کند تا به درک مسائل فنی اصلی که می تواند یک پروژه جستجوگرها را متوقف کند.

گام به گام “فهرست جستجوگرهای فنی” . یاد بگیرید چگونه برای انجام هر مرحله از ممیزی فنی “SEO”، و چک لیست چک های فنی را دانلود کنید. این مقاله صرفا بر روی عملکرد فنی و فاکتورهای سایت تمرکز دارد. این شامل تحقیقات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابتی و تجزیه و تحلیل مشخصات پیوند نیست.

جستجو در یک روز

آموزش رایگان سئو

SEO به سادگی به عنوان سخت به عنوان مردم وانمود می کند که آن است؛ شما می توانید ۹۵٪ از تلاش را با ۵٪ از کار دریافت کنید، و شما کاملا نیازی به استخدام یک حرفه ای SEO برای انجام آن نیست، و همچنین شروع به رتبه بندی برای شرایط کلید به خوبی انتخاب شده سخت خواهد بود.

از همه کانال هایی که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد، SEO یکی از آن مواردی است که اطلاعات غلط در مورد آن وجود دارد. برخی از آن ظریف است، اما بعضی از آن به طور گسترده ای گسترش یافته است و به این معنی که مشاوران SEO به آن اعتقاد دارند، واقعا نمی دانند که چه کار می کنند.

SEO بسیار ساده است، و مگر اینکه شما یک شرکت بسیار بزرگ است، احتمالا ارزش آن را نداشته باشد که شخص دیگری را استخدام کند.

چگونه Google Works

برای درک آنچه ما باید برای جستجوگرها انجام دهیم، نگاهی به نحوه ایجاد Google، نحوه تکامل امروزه و ایجاد یک مبحث که می توانیم درک کنیم چگونه می توان در Google رتبه بندی کرد، نگاه کنیم.

Early Days of Google

ایده برای PageRank – الگوریتم رتبه بندی زود هنگام گوگل – از اینشتین گرفته شده است. لری پی و سرگی برین دانش آموزان در استنفورد بودند و متوجه شدند که چگونه مطالعات علمی به مقالات معروف مانند نظریه نسبیت اشاره می کنند.

 این ارقام تقریبا مثل یک رأی عمل می کرد – بیشتر کار شما اشاره کرد که مهم تر از آن باید باشد. اگر آنها هر مقاله علمی را دانلود کرده و به منابع مراجعه می کردند، می توانند از لحاظ نظری تصمیم بگیرند کدام مقالات مهم ترین هستند و آنها را رتبه بندی کنند.

آنها متوجه شدند که به دلیل ارتباطات، اینترنت می تواند به روش مشابه تجزیه و تحلیل و رتبه بندی شود، مگر اینکه به جای استفاده از مرجع ها از لینک ها استفاده شود. بنابراین آنها در مورد تلاش برای “دانلود” (یا خزیدن) کل اینترنت تصمیم گرفتند،

بدانند که کدام سایت ها بیشترین ارتباط را دارند. سایت هایی که بیشتر لینک ها هستند، به لحاظ نظری، بهترین سایت ها هستند. و اگر شما برای “دانشگاه” جستجو کردید، می توانید به صفحاتی که درباره “دانشگاه” صحبت کرده اید و آنها را رتبه بندی کنید.

Google Today

گوگل عملا به همان شیوه امروز عمل می کند، گرچه با پیچیدگی بیشتر و نجومی. به عنوان مثال، تمام پیوندهای یکسان نیستند. یک پیوند از یک سایت معتبر (همانطور که دیده می شود از چندین پیوند یک سایت به آن اشاره دارد) بسیار ارزشمندتر از یک لینک از یک سایت غیر معتبر است. یک لینک از نیویورک تایمز احتمالا به ارزش ۱۰،۰۰۰ لینک از سایت هایی که قدرت زیادی ندارند.

در انتهای روز هدف Google برای پیدا کردن “بهترین” (یا محبوب ترین) وب سایت برای کلمات که شما در نوار جستجو تایپ کنید.

همه این به این معنی است که ما باید گوگل را در مورد صفحه ما روشن کنیم و سپس روشن کنیم که ما محبوب هستیم. اگر ما این کار را انجام می دهیم پیروز خواهیم شد. به منظور انجام این کار، ما یک فرایند بسیار ساده را دنبال می کنیم که  هر بار  با تلاش کمتری انجام می شود تا احتمالا فکر کنید که لازم است.

گوگل یک   شرکت بسیار هوشمند است. پیچیدگی الگوریتم هایی که آنها می نویسند باورنکردنی است به یاد داشته باشید که در حال حاضر اتومبیل هایی که در اطراف سیلیکون ولی در حال طراحی الگوریتم های گوگل هستند خود را رانندگی می کنند.

اگر به سوراخ سوراخ خرگوش خیلی دور بروید، می توانید از روش های اسپم استفاده کنید تا تلاش کنید تا این روند را سریعتر کنید. نرم افزارهای خودکار مانند RankerX، GSA SER و Scrapebox، دستورالعمل هایی برای ایجاد هرزنامه یا محتوای اسپین، پیوند ریل ها، PBN ها، دامنه های هک شده و غیره

برخی از این موارد بسیار کوتاه مدت هستند، اما گوگل هوشمند است و دقیقتر شده است. هر روز بیشتر می شود گوگل را ضرب و شتم گوگل، و هر روز گوگل سریع تر می شود تا سایت های هرزنامه را خاموش کند.

 اغلب حتی یک هفته طول می کشد قبل از اینکه همه چیز شما انجام می شود ناپدید می شود و کار شما تبخیر می شود. این چیزی نیست که شما باید انجام دهید.

به جای آنکه اینترنت مبتنی بر فرسودگی و رنج باشد، ما تمرکز خود را بر روی ایجاد عدالت در اینترنت خواهیم گذاشت. بنابراین اگر شما بعضی از مشاوران SEO را به خوبی می دانید که به شما برای استفاده از نرم افزار و محرمانه بودن محتوا برای ایجاد لینک ها و یا زمانی که شما می بینید برخی از blackhatter ضرب و شتم سیستم، فقط می دانم که آن را ارزش نیست. ما قصد داریم قدرت را ایجاد کنیم و سرعت ترافیک را افزایش دهیم، اما ما قصد داریم آن را به گونه ای انجام دهیم که سایت شما را در آینده نابود نکنید یا آن را خراب نکنید.

SEO بر روی صفحه

اولین گام در جهت رسیدن به سایت ما برای رتبه بندی، این است که گوگل به چه چیزی در مورد سایت ما روشن است.

در حال حاضر ما قصد داریم صفحه اصلی (صفحه فرود ما) را در رتبه بندی برای  یک کلمه کلیدی  که نام یا نام تجاری ما نیست، تمرکز کنیم. هنگامی که ما این کار را انجام می دهیم و این رتبه بندی را می توانیم به سایر کلمات کلیدی تبدیل کنیم و شروع به تسلط بر منظره جستجو کنیم، اما در حال حاضر لیزر متمرکز باقی می ماند.

تحقیق کلید واژه

اولین چیزی که باید انجام دهیم این است که آنچه را که کلمه کلیدی است، بفهمیم. بسته به اینکه سایت ما چقدر محبوب است و چه مدت طول می کشد، سطح ترافیک و مشکلاتی که ما از این تلاش ها دریافت می کنیم، ممکن است متفاوت باشد.

در این مرحله ما به سادگی چند کلمه کلیدی را شناسایی میکنیم که ظاهرا ممکن است کار کنند. در این لحظه بیش از حد به حذف لیست ها توجه نکنید زیرا بیشتر کلمات کلیدی به صورت خودکار به عنوان بخشی از روند حذف می شوند.

بنابراین از آنجایی که این یک کتاب در مورد رشد هک است، من قصد دارم چند کلمه کلیدی را انتخاب کنم که مناسب است:

هک رشد

بازاریابی رشد

بازاریابی اینترنتی

راهنمای هک شدن رشد

کتاب هک کردن رشد

کتاب درباره هک رشد

هک رشد چیست؟

دستورالعمل های هک شدن رشد

این یک لیست خوب برای شروع است. اگر شما شروع به خارج شدن از ایده ها کنید، به جلو بروید و keywordsearchter.com را بررسی کنید  . اگر شما یک کلمه کلیدی را به آن وصل کنید، هزاران تنوع فقط چند دقیقه شروع می شود. سعی کنید لیست جامعی از ۵-۱۰ را برای شروع بگذارید.

حالا هر کلمه کلیدی را به  UberSuggest اضافه می کنیم . وقتی اولین مورد را به آن متصل می کنم – “رشد هک” – در نتیجه من ۲۴۶ نتیجه را دریافت می کنم.

با کلیک بر روی «مشاهده به عنوان متن» به ما اجازه می دهد کلیه کلمات کلیدی ما را به یک ویرایشگر متن کپی کنیم و یک لیست عظیم ایجاد کنیم.

برنامه ریز گوگل کلید واژه  یک ابزار که برای تبلیغ است، اما آن را به ما برخی از ایده خشن از سطح ترافیک است.

گوگل هیچ وعدهی دقت ندهد، بنابراین این تعداد تنها به صورت دستی درست می شود، اما به اندازه کافی برای به دست آوردن ما در مسیر درست است.

شما باید یک حساب AdWords داشته باشید تا بتوانید از این ابزار استفاده کنید، اما اگر در گذشته از AdWords استفاده نکنید، می توانید آن را به صورت رایگان ایجاد کنید.

هنگامی که وارد سیستم شوید، “دریافت اطلاعات حجم و روند جستجو را انتخاب کنید” را انتخاب کنید.

در لیست گسترده ای از کلمات کلیدی خود قرار دهید و روی «دریافت حجم جستجو» کلیک کنید. پس از انجام این کار، تعداد زیادی نمودار و داده را خواهید دید.

متاسفانه رابط برنامهنویس کلمات کلیدی کمی از کابوس برای کار در داخل است، بنابراین ما در حال رفتن به صادرات داده های خود را به اکسل با دکمه “دانلود” و بازی با آن وجود دارد.

در حال حاضر آنچه ما میخواهیم انجام دهیم تصمیمی است که چه ترافیکی را بعد از آن دنبال کنیم.

این بر اساس میزان اعتبار سایت شما تا حدودی متفاوت است. بنابراین بگذارید سعی کنیم که رتبه شما را تعیین کند.

به عنوان یک قاعده کلی (این ممکن است بر اساس سن سایت شما، پیوندها و غیره باشد)، بر اساس تعداد پیوندهای شما، این حداکثر سطح «مشکل» است که باید بعد از آن انجام دهید.

تعداد پیوندها

حداکثر سختی

<30: <40

<100: 40-50

<1000: 50-70

۱۰۰۰ +: ۷۰+

پیش بروید و داده ها را با دشواری مرتب کنید و همه چیزهایی را که برای سایت شما زیاد است نابود کنید (نگران نباشید، این کلمات کلیدی را بعدا دریافت خواهید کرد). اکنون می توانید این ردیف ها را حذف کنید.

مطابقت کامل

یک نکته مهم این است که گوگل به ما این حجم را به عنوان حجم دقیق مطابقت می دهد. این بدان معنی است که اگر یک تغییر کوچک از یک کلمه کلیدی وجود داشته باشد، اگر آن کلمات مترادف باشند، اما اگر آنها در یک عبارت استفاده شوند، بنابراین ترافیک از آنچه شما انتظار می رود به طور کلی دست کم گرفته می شود.

در حال حاضر با این سلب مسئولیت، میزان ترافیک را به بالاترین حد برساند و از این داده ها پنج کلید واژه را انتخاب کنید که به نظر مناسب می آید.

اینجا من هستم

رشد هکینگ استراتژی

تکنیک های هک کردن رشد

هک رشد ۱۰۱

رشد هک Instagram

رشد هکینگ توییتر

همه چیز به همین شکل است، اما ممکن است لزوما اینطور نیست.

ترتیبهای کلیدی

متاسفانه “مشکل کلمات کلیدی” که Google به ما می دهد براساس ترافیک جستجو پرداخت شده است نه در ترافیک جستجوی طبیعی.

اول، بگذارید از Google Trends استفاده کنیم   تا به طور همزمان حجم و مسیر کلمات کلیدی را مشاهده کنیم. شما می توانید تمام کلمات کلیدی را همزمان وارد کنید و ببینید که آنها در برابر یکدیگر چهره دارند. برای کلمات کلیدی آن به نظر می رسد این است:

SEOQuake یک شماره رتبه بندی و زیر را در پایین اضافه می کند:

شاخص گوگل:  این تعداد صفحات از این آدرس پایه گوگل نشان داده شده است

لینک صفحات : تعداد صفحات مرتبط با دامنه دقیق که براساس شاخص SEMrush رتبه بندی می شود (معمولا بسیار کم در مقایسه با واقعیت است، اما از آنجایی که ما از این تعداد برای مقایسه آن استفاده می کنیم، سیب ها تا حدودی سیب هستند)

لینکهای URL : تعداد صفحات به هر صفحه در URL پایه

سن:  اولین بار که صفحه توسط بایگانی اینترنت نشان داده شد

ترافیک : یک  بسیار  تعداد ترافیک ماهانه خشن برای URL پایه

به دنبال این می توانیم سعی کنیم تقریبا آنچه را که برای رسیدن به سایت ها در این موقعیت ها لازم است، تعیین کنیم.

متوجه خواهید شد که وزن شاخص ها تغییر می کند. همه پیوندها از همان منبع خوب نیستند، لینکهای مستقیم صفحه مربوط به خیلی بیشتر از لینکهای URL و غیره هستند، اما اگر شما به گوگل اطراف بروید و با آن بازی کنید، یک ایده خیلی خوب از آنچه که می خواهید، دریافت کنید.

اگر شما یک سایت جدید با نام تجاری داشته باشید، یک یا دو یا چند ماه طول می کشد تا تعدادی از پیوندها را برای اولین بار ایجاد کنید. اگر سایت قدیمیتری با لینکهای بیشتری داشته باشید، ممکن است فقط به این دلیل باشد که سایت خود را بر روی صفحه جستجو کنید. به طور کلی این مخلوط از هر دو خواهد بود.

به یاد داشته باشید که ما قصد داریم صفحه ما را برای این  کلیدواژه دقیق بهینه سازی کنیم  ، بنابراین ما کمی از مزایایی داریم. گفتنی است، اگر شما شروع به دیدن صفحات از سایت هایی مانند ویکی پدیا کنید، می دانید که این یک نبرد سخت است.

در اینجا چند نمونه از اینها وجود دارد، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه باید از طریق این چیزها فکر کنید، با شروع از “تکنیک های هک رشد”.

این نزدیک است، اما چند مورد اشتباه رخ داده است. اول، شما هرگز ساختاری ندارید که سازماندهی شده باشد، و دوم، در یک جهان ایده آل هر صفحه به هر صفحه دیگر در همان سطح لینک کند. این به راحتی می تواند با یک footer انجام شود که به نظر می رسد یک صفحه وب یا صفحات توصیه شده است. این به شما اجازه می دهد که متن لنگر را مشخص کنید و آب را به صورت آزاد از صفحه به صفحه انتقال دهید.

متاسفانه این غیر ممکن است که چنین وب را بدون آنکه فریب خورد، غیرممکن ساخت، بنابراین فقط باید تصور کنید که چه چیزی در واقع به نظر می رسد.

ما قبل از شروع اولین لینک هایی که به سایت ما مراجعه می کنند، فقط یک چیز بیشتر پیش می آید.

robots.txt، disavow، nofollow و دیگر موارد دیگر

اغلب SEO ها مسائل را مدیریت می کنند که می تواند به اشتباه برسد. بسیاری از آن وجود دارد، اما ما بیش از ۹۹٪ نیازها را پوشش خواهیم داد و اگر چیزی واقعا دیوانه کننده باشد، می توانید از گوگل استفاده کنید.

robots.txt

تقریبا هر سایت دارای یک صفحه در url.com/robots.txt است – حتی گوگل دارای یک.

این فقط یک فایل متنی ساده است که به شما امکان می دهد که خزنده های موتور جستجو را به دنبال خزیدن و خزیدن بگذارید. اکثریت در مورد گوش دادن بسیار خوبند، به جز Bingbot، که تقریبا هیچ کاری را انجام نمی دهد مهم نیست که شما آن را بگویید. (من بیشتر شوخی میکنم.)

اگر شما نمی خواهید Google یک صفحه را خالی کند (شاید یک صفحه ورود به صفحه است که شما نمی خواهید نشان می دهد، یک صفحه فرود، و غیره)، شما می توانید آن را در robots.txt خود را “غیرفعال” کنید، گفتن را غیرفعال کنید: / somepage.

اگر شما اضافه / به آن (به عنوان مثال غیرفعال: / somepage /) اضافه کنید، همچنین تمام صفحات کودک را غیرفعال می کند.

از لحاظ فنی شما می توانید قوانین مختلف برای ربات های مختلف (یا عامل های کاربر) مشخص کنید، اما ساده ترین کار این است که فایل خود را با “User-agent: *” شروع کنید اگر نیازی به قوانین خالی خالی ندارید.

رد کردن

گوگل سایت های هرزنامه را جریمه می کند و متاسفانه این باعث رفتار بدی از بازیگران بد است. بگو، برای مثال، می خواستم یک رقیب را بگیرم. شما می توانید دسته ای از لینک های ناخواسته را به سایت خود اضافه کنید و آنها را مجازات کنید. این “SEO منفی” نامیده می شود و چیزی است که اغلب در کلمات کلیدی بسیار متضاد اتفاق می افتد. گوگل به طور کلی سعی می کند وانمود کند که این اتفاق نمی افتد.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، می توانید پیوندهای “Disavow” را در کنسول جستجو، که تقریبا می گویند: “سلام گوگل، این را نمی شمارند.” امیدوارم هرگز از آن استفاده نکنید. اما اگر شما استخدام (یا استخدام کنید) یک جستجوگر بد یا توسط یک رقیب مورد حمله قرار گیرید، این همان چگونگی مبارزه با آن است.

Nofollow

یک لینک می تواند یک دارایی به نام “nofollow” مانند این داشته باشد:

<a href=” http://www.somesite.com “title=”keyword” rel=”nofollow”> متن لنگر </a>.

اگر میخواهید به کسی پیوند دهید، اما نمیتوانید آن را به عنوان رای رای دهید (نمیتوانید پیوند آب را منتقل کنید)، یا از محتوای تولید شده توسط کاربر پشتیبانی میکنید و میخواهید از اسپمها جلوگیری کنید، میتوانید از هیچکدام از موارد استفاده کنید ارتباط دادن. گوگل می گوید ارزش این لینک ها را تخفیف می دهد. من متقاعد نشده ام که آنها به شدت آنها را تخفیف می دهند، اما سایر جستجوگرها به نظر می رسند که اگر هیچ چیز دیگری برای جلوگیری از اسپم ها نباشد، جلوگیری می شود.

تغییر مسیرها

اگر می خواهید یک URL را تغییر دهید، اما شما نمی خواهید لینک آن آب ناپدید شود، می توانید از مسیر هدایت ۳۰۱ استفاده کنید. ۳۰۱ اکثرا از آب پیوند عبور می کند.

URL های کانونیکال

اگر شما دو صفحه دارید که تقریبا یکسان هستند، می توانید چیزی مانند <link rel = “canonical href =” https://www.someurl.com/somepage “> را اضافه کنید تا بگویم” سلام، به این صفحه نگاه کنید، آنگاه که آن را این صفحه به جای آن، اما من نمی خواهم ۳۰۱ آن. “

و با این کار، ما آماده هستیم اولین لینک هایمان را بسازیم.

ساختمان لینک

پیوند ساختمان جایی است که SEO واقعا شروع به اهمیت می کند و جایی که بسیاری از مردم در یک دنیا آسیب دیده اند.

بهترین راه برای ایجاد پیوندها این است که لینک ها را ایجاد نکنند. من در گذشته برای شرکت ها کار می کردم که لازم نیست از آنها بخواهید، آنها فقط از مطبوعات، وبلاگ های مشتری، پست های وبلاگ عالی خود، و غیره استفاده می کنند. اگر این یک گزینه (و ما بیش از یک زن و شوهر از راه های ایجاد آن بیشتر احتمال دارد) شما در یک مکان عالی هستید.

اگر نه، دست کم در ابتدا، ما فقط تعداد کمی را ایجاد می کنیم.

ما قصد داریم آنها را به شیوه های قانونی ایجاد کنیم و کسی را در هند استخدام نکنیم تا این کار را انجام دهیم. این یک دستورالعمل برای فاجعه است و نمیتوانم تعداد دفعاتی که دیده ام سایت را حذف کنم.

وب ۲٫۰s

ساده ترین راه برای ساختن لینک های با کیفیت بالا این است که جستجوگرها “وب ۲٫۰s” را می نامند. این فقط یک راه برای گفتن “سایت های اجتماعی” یا سایت هایی است که به شما اجازه می دهد مطالب را پست کنید.حالا توییتر یک پیوند را به پرتگاه می اندازد، هر چیزی را انجام نمی دهد، اما پروفایل ها، صفحات وضعیت، و غیره انجام برخی از وزن است. و اگر از یک دامنه محبوب است که به عنوان یک لینک در نظر گرفته شده است.

برخی از ساده ترین ها عبارتند از:

توییتر (در بیوگرافی شما)

Github (readme of repo)

یوتیوب (توضیح یک ویدیو – آن باید در واقع نمایش ها را دریافت کند)

وردپرس (بله، شما باید در واقع یک وبلاگ ایجاد کنید)

بلاگر (همان اینجا)

وبلاگ Tumblr

سایت های مبتنی بر Upvote (HackerNews، GrowthHackers، Inbound.org، و غیره)

اگر هیچ چیز دیگری شما نمی توانید آن را شروع کنید و نصف دوجین را به دوازده لینک ببرید. همیشه لیست بزرگی از وجود دارد “وب ۲٫۰s” شما می توانید آنلاین پیدا کنید، اما به خاطر داشته باشید اگر شما در حال رفتن برای ساخت چیزی را در یک پلت فرم وبلاگ نویسی شما در حال رفتن به به  واقعا  ساخت چیزی. این مقدار زیادی از محتوا و زمان است، اما شما باید آن را به درستی انجام دهید.

ما معمولا لیستی بزرگتر از Web 2.0s را در اینجا نگهداری  میکنیم . بعضی از آنها ممکن است از تاریخ گذشته باشند، اما احتمالا فقط باید دوازده نکته را به دوازده وب ۲٫۰s بسازید.

منقضی شده است

راه دیگری برای به دست آوردن لینک آب با خرید دامنه منقضی شده است. این کار سخت تر است، اما گزینه های زیادی از قبیل expireddomains.net وجود دارد. (گوگل “دامنه های منقضی شده” و شما ده ها سایت را برای نظارت بر آنها پیدا خواهید کرد.)

شما می خواهید یک دامنه ای را که منقضی شده است، خریداری کنید و با استفاده از آرشیو آن را تا آنجا که می توانید به شکل اصلی آن بازگردانی کنید. این سایت ها احتمالا برخی از لینک های آب را به تصویب می رسانند و شما می توانید آن را به خودتان منتقل کنید.

پیوند تقاطع

راه دیگری برای پیدا کردن مکان هایی که می توانید لینک ها را بسازید با استفاده از یک ابزار تقاطع لینک است. این سایت هایی را پیدا می کنند که به “رقیب” و “رقیب” ب پیوند دارند، اما نه به شما. از لحاظ نظری، اگر آنها به هر دو رقبایتان پیوند داشته باشند، باید مایل باشند به شما پیوند دهند. موس، آئروفس، LunaMetrics و دیگران ابزار تقاطع پیوند دارند که به خوبی کار می کنند.

حالا که ما چندین پیوند پایه داریم، ما در حال کار بر روی برخی از استراتژی هایی هستیم که پیوندهای پیوسته و مطبوعات را ارسال می کنند، در نهایت به نقطه ای می رسیم که نیازی به ساخت لینک های بیشتر نداریم.

اولین تکان دادن ترافیک – تبدیل شدن به یک سایت مجاز

فوق العاده – شما یک سایت دارید که به خوبی در حال تبدیل شدن است، SEO شما در جای خود قرار دارد، آماده است تا شما را برای رانندگی ترافیک آماده کند. حالا چی؟

همانطور که احتمالا در این مرحله آموخته اید، یک سایت که بسیار خوب تبدیل می شود، اما هیچ ترافیکی به آن وارد نشده است، هنوز ترافیک صفر را در اختیار شما قرار می دهد.

ما قصد داریم این را حل کنیم

این بخش زمان و تلاش بسیار زیادی را دنبال می کند و در ابتدا شما احتمالا تعجب خواهید کرد که آیا شما هر کاری را انجام می دهید. به یاد داشته باشید که در کالج کالج که خیلی دشوار است نقطه ای است که اکثر مردم از دست می دهند، به طور موثر از افرادی که به یک موضوع خاص آمادگی ندارند، استفاده می کنند؟

خوب این فصل هضم رشد است.

یک نمایش طولانی مدت بگیرید

به همین دلیل بسیاری از مردم در این مرحله قدم بر می دارند، همین دلیل است که مردم بر روی بسیاری از مراحل که در زمان کم تلاش می کنند، از دست می دهند – از دست دادن وزن، سرمایه گذاری در ۴۰۱ (کیلوگرم)، و غیره. در ابتدا شما قصد دارید کمی از ترافیک کاشته و شما به کسانی که درختان بیضی بزرگ وجود دارند نگاه می کنید و فکر می کنید “من باید چیزی اشتباه انجام دهم” شما هیچ کاری اشتباهی انجام نمی دهید. ترافیک پیش از آنکه به یک سیل تبدیل شود، شروع به زلزله می کند.

اما نگران نباشید اگر شما راه اندازی می کنید. هدف ما دستیابی به ترافیک کافی است که برای انجام این تلاش پایدار می شود (بدین معنی است که ما قبل از اینکه پاداش را ببینیم، نمی میریم)، ​​اما در عین حال، ما در عین حال همکاری در اینترنت را ایجاد می کنیم.

نوع ترافیکی که می خواهیم ساخت کنیم نوعی است که ترکیب و هرگز از بین نخواهد رفت. ما امروز میخواهیم ترافیک ایجاد کنیم که هنوز در عرض پنج سال به ما اجازه خواهد داد کمی ترافیک ایجاد کنیم. ترکیبی از صدها یا هزاران قطعه کوچک، سایت ما که تبدیل می شود، و یک محصول عالی ما یک رودخانه غول آسا ایجاد می کنیم.

فصل های آینده در شبکه هایی که نیاز داریم از ترافیک استفاده می کنند عمق بیشتری پیدا می کنیم، بنابراین در این فصل ما قصد داریم بر روی ترافیک متمرکز شویم. ترافیک که ما نمی توانیم با بهره برداری از هر شبکه خاصی دست یابیم.

فقط به شما یک ایده از مقیاس داده می شود، من این پروسه را بیش از ۵۰۰۰۰۰ بازدید  در روز مشاهده کرده ام،  هرچند ساخت تا آن سطح تقریبا یک سال تمام بود. چه کاری می توانید با ۵۰۰۰۰۰ بازدید در روز انجام دهید؟

هشدارهای نظارت

برای شروع ما قصد داریم از کلیدواژه هایی که در فصل SEO پیدا کرده ایم استفاده کنیم و خودمان (و شرکت ما) را به هر مکانی که می روید برگردانیم.

برای انجام این کار ما از نرم افزار BuzzBundle استفاده می کنیم.

BuzzBundle

این نرم افزار به ما اجازه می دهد تا چند چیز را انجام دهیم:

  1. به طور مداوم تمام موارد ذکر شده در مورد یک موضوع خاص، رقیب یا کلمه کلیدی را در چندین مکان در اینترنت نظارت کنید (از گروه های فیس بوک تا سوالات Quora به پست های وبلاگ) که نظرات در دسترس هستند
  2. اجازه دهید ما یک نظر سازنده داشته باشیم که به محصول یا شرکت ما اشاره دارد

سلب مسئولیت: این اسپم نظر سنجی SEO شما دیده می شود نیست

این مرحله فکر، تلاش و یک انسان واقعی را درک می کند که چه چیزی تایپ می کنند. من اغلب این را نمی گویم، اما شما نمی توانید به طور موثر این مرحله را بدون آنکه تبدیل به هرزنامه ای شود، انجام دهید. اگر شما در تلاش برای تکرار هرزنامه خودکار جستجوگرها که در وبلاگها و سایت های مختلف دیده اید، این احتمالا کار خواهد کرد، اما شما ممنوع خواهید شد، کلیک شما کسرایی از آن خواهد بود و شما ممنوع خواهید شد

اظهار نظر تولیدی

ما قصد نداریم برخی از نرم افزارهای ناخوشایند را برای رها کردن ذرات زباله بر روی بخش های مختلف نظر آنلاین امیدوار کنیم که ترافیک جستجوگر را به ارمغان می آورد. نظرات ما باید دو مورد را انجام دهد:

  1. متنی باشید ما  فقط  در مورد موضوع ارائه شده در یک مقاله یا صدای جیر جیر بحث می کنیم، و  فقط به ذکر است  که شرکت ما زمانی که آن را به طور طبیعی متناسب است
  2. کمک به مکالمه من باید چیزی را یاد بگیرم یا ارزش خواندن را با خواندن نظر خود به زندگی ام اضافه کنم

اگر این دو چیز را انجام دهید، چند تغییر انجام خواهد شد: اول، متوجه خواهید شد که افراد روی پیوندهای شما کلیک می کنند،  زیرا شما یک فرد متفکر هستید که دوست دارد به آن کمک کند . دوم، مردم به شرکت شما احترام می گذارند،  زیرا شما یک فرد متفکر هستید که دوست دارد به شما کمک کند.

و با این سلب مسئولیت، ما در مورد چگونگی انجام این کار خواهیم پرداخت.

حالا که همه چیز از راه بیرون است، بیایید بوسیله BuzzBundle را بسازیم و به کار بپردازیم.

حساب ها و اشخاص

اولین چیزی که می خواهید در BuzzBundle انجام دهید رفتن به حسابها است -> افزودن حساب های جدید. این نقطه شروع برای همه چیز است که ما انجام خواهیم داد، همانطور که برای اظهارنظر نیاز داریم.

یکی از مواردی که در مورد BuzzBundle اطلاع دارید این است که به شما اجازه می دهد از چندین حساب استفاده کنید. من متوجه می شوم که از دیدگاه های مختلف فکر کنم و بنابراین چندین دیدگاه را در نظر بگیرم، اما نمی خواهم بیش از حد بیش از حد به نظر برسد و آن را هدر ندهد.

من توصیه می کنم چیزی ساده انجام دهید – ۲-۳ نفر را ایجاد کنید، هر کدام که با شما (یا شما) شناسایی می کنید و آنها را در حساب های BuzzBundle خود وارد کنید.

شخصا حتی نام من را تغییر نمیدهم، فقط از یکی از موارد دیگری استفاده میکنم (مثلا Austen J. Allred vs. Austen Allred) یا از چند عکس استفاده میکنم، فقط به معنای واقعی کلمه یک نام نیست و یک عکس با پوشش اینترنت نیست .

جهت دانلود لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
نوین سئو
Product Name
کتاب بهینه سازی سایت
Price
تومان ۰
Product Availability
Available in Stock